Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@17:24:33 GMT

ترامپ نژادپرست و اسلام ستیز است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۲۷۹۵

ترامپ نژادپرست و اسلام ستیز است

خبرگزاری آریا- سناتور آمریکایی برنی سندرز: اقدامات ترامپ در ماجرای ممنوعیت ورود دو عضو کنگره به اسرائیل بخشی از نژادپرستی و اسلام ستیزی وی است. این اقدام بسیار شنیع است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، سناتور آمریکایی، ترامپ را نژادپرست و اسلام ستیز توصیف کرد.
سناتور برنی سندرز از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگوی اختصاصی با این شبکه گفت: با اعمال فشار‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا، مقامات اسرائیل اعلام کردند سفر دو عضو کنگره آمریکا به اسرائیل ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد که با عنوان "جوخه" یا "دسته" شناخته شده اند به شدت منتقد سیاست‌های دولت ترامپ هستند. این گروه متشکل است از الکساندریا اوکازیو کورتز Alexandria Ocasio-Cortez از ایالت نیویورک، الحان عمر Ilhan Omar از ایالت مینه سوتا، آیانا پرسلی Ayanna Pressley از ایالت ماساچوست و رشیده طالب Rashida Tlaib از ایالت میشیگان.
وی افزود: براساس تصمیم اسرائیل، الحان عمر و رشیده طالب اجازه ندارند به اسرائیل سفر کنند. یکی از دلایل این کار دونالد ترامپ، منحرف کردن حواس‌ها از مسائل داخلی آمریکا است. این وضعیت بسیار شرم آور است. دو عضو کنگره ایالات متحده از دسترسی به اسرائیلی منع شده اند که آمریکا سالانه میلیارد‌ها دلار برای حمایت از آن صرف می‌کند. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و شمار دیگری از مقامات اسرائیل که نمی‌خواهند دو عضو کنگره آمریکا به اسرائیل بروند، شاید پول آمریکا را هم نمی‌خواهند! به نظر بنده، اقدامات ترامپ در کل این ماجرا بخشی از نژادپرستی و اسلام ستیزی وی است. این اقدام بسیار شنیع است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترامپ نژادپرست اسلام ستیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

وی همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران برعظمت جهان اسلام افزود
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • نماینده کنگره آمریکا : نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم