Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر پیروزنیا روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کارگاه با حضور ۸۰ نفر از عوامل درمانی ۲ بیمارستان عباسی و فاطمه (س) میاندوآب به مدت ۲ روز در سالن اجتماعات بیمارستان عباسی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی پزشکان، پرستاران، عوامل فوریت‌های پزشکی، هوشبری، اتاق عمل، بهیاران و همچنین عوامل حفاظت فیزیکی و امنیت بیمارستان‌های این شهرستان با نحوه اعزام بیمار با اورژانس هوایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ ادامه داد: همچنین در این کارگاه شناسایی انواع بالگرد، الزامات بالگرد و دیسپج مرتبط با اورژانس هوایی و اندیکاسیون‌های اعزام بیمار و فرآیند اعزام و نحوه فعال سازی کد ۳۵۰ به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

مسوول فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ میاندوآب با بیان اینکه در مورد شرایط پد بالگرد، مارشلینگ و وظایف افسر نشست و برخواست بالگرد نیز مباحثی ارایه شد، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی شهرستان میاندوآب که به جهت قرار گرفتن در مسیر تردد چهار استان، حوادث رانندگی زیادی روی می‌دهد و همچنین به علت وجود روستاهای صعب العبور و کوهستانی در بخش باروق  نیاز است در مواقع ضروری مردم این شهرستان از خدمات اورژانس هوایی برخوردار شوند.

 اورژانس هوایی در آذربایجان‌غربی در اواخر سال گذشته راه‌اندازی شد.

آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار کیلومتر جاده و مناطق سخت گذر دارد که راه‌اندازی اورژانس هوایی مشکل امدادرسانی را به حادثه دیدگان تسهیل می‌کند.
۲۰۹۳/۹۸۷۱/۳۰۲۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان غربی بیمارستان سالن اجتماعات فوریت های پزشکی هوایی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نودهی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه دوره آموزشی متنا یا معماران تمدن نوین اسلامی در شهرستان علی آباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی متنا را با رویکرد تربیتی فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: این دوره در سال گذشته در قالب ۸۰ ساعت طی ۶ ماه در مدرسه علمیه بیت الهدی شهرستان علی آباد برگزار شد.

مسؤول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در اختتامیه این مراسم به افرادی که این دوره را گذراندند گواهینامه آموزشی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دوره آموزشی متنا ۶۰ نفر آموزش دیدند.

کد خبر 6085469

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز