Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها فهرست تیم صنعت نفت آبادان تقریبا تکمیل شده و تنها چند بازیکن باقی مانده است که از نظر دراگان اسکوچیچ به عنوان بازیکن جدید باید به جمع آبادانی‌ها اضافه شوند.

در چند هفته گذشته حضور یک مهاجم خارجی در این قطعی شده بود و مسئولان این باشگاه در تلاش بودند تا مقدمات حضور این مهاجم را در ایران فراهم کنند که این اتفاق هنوز نیافتاده و حضور این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌ها حاکی از این است که دراگان اسکوچیچ به غیر از این مهاجم درخواست چندین بازیکن دیگر خارجی را به آبادانی‌ها ارائه داده است تا خیالش برای لیگ نوزدهم راحت شود.

از آنجایی که مشکلات ارزی گریبانگیر صنعت نفتی‌ها به مانند سایر باشگاه‌های فوتبال کشور شده ممکن است فقط همین مهاجم جذب شود و حضور سایر بازیکنان خارجی که گفته می‌شود در پست‌های مختلف هم بازی می‌کنند منتفی شود. حالا باید دید در نهایت استراتژی نفتی‌ها در جذب این بازیکنان غیر ایرانی چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

مهاجم خارجی در مسیر صنعت نفت قرار گرفت

سرمربی صنعت نفت آبادان دستیار جدید جذب می‌کند

ناصری: بدون بررسی پیشنهاداتم به صنعت نفت آبادان آمدم

۲ بازیکن از صنعت نفت آبادان جدا شدند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه صنعت نفت آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پلیس آبادان بخاطر عملیات خنثی سازی گروگانگیری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در این مراسم که با حضور هیئتی از جمله پدر فرد گروگان ۱۲ساله در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان برگزار شد؛ گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون حضور به هنگام مردم، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است و تلاش های این عزیزان موجب شد توطئه های دشمنان نتواند خللی در نظم کشور ایجاد کند.

عملیات رهایی این نوجوان از دست فرد شرور گروگانگیر در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام شد.

دیگر خبرها

  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • ریزش سرمایه‌گذاری خارجی چین
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند
  • تجلیل از پلیس آبادان بخاطر عملیات خنثی سازی گروگانگیری