Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:24:52 GMT

اختتامیه جشنواره دف نوای رحمت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۲۱۹

اختتامیه جشنواره دف نوای رحمت آغاز شد

آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت با اجرای گروه خوش نوایان که آثار محمدجلیل عندلیبی را اجرا می‌کنند آغاز شد.
به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت با گرامیداشت محمدجلیل عندلیبی، موزیسین کرد، با حضور مسئولان ارشد استان کردستان و هنرمندان و دفنوازان سراسر کشور در پردیس سینما بهمن سنندج آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه موسیقی خوش نوایان به سرپرستی پیمان سلیم فرد، پنج قطعه از آثار استاد محمد جلیل عندلیبی را در آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت اجرا می کنند.
پیمان سلیمی فرد از شاگردان استاد محمد جلیل عندلیبی و سرپرست گروه خوش نوایان قطعات "هرکسی کسی داره"، "از دست عشق"، "هی گل"، "بی همگان به سر شود" و "میهن" را در قالب یک اثر تنظیمی به خوانندگی رضا صلواتی از نوادگان استاد سید علی اصغر کردستانی اجرا می کند. در این گروه در کنار رضا صلواتی به عنوان خواننده و پیمان سلیمی فرد که سرپرستی تنظیم قطعات و نوازندگی سنتور را بر عهده دارد؛ صابر نذرگاهی به عنوان نوازنده تار، زانیار رپندار به عنوان نوازنده عود، فراز معروفی به عنوان نوازنده کمانچه، افشین خرامان پور به عنوان نوازنده تمبک و مختار زندسلیمی به عنوان نوازنده دف حضور دارند. نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت توسط حوزه هنری کردستان و مؤسسه سپهر سوره هنر 22 تا 25 مرداد در سنندج با شعار هنر، همگرایی و مهربانی برگزار شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان کردستان جشنواره بین المللی عشق موسیقی دف قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و میزبان نمایندگان کشورهای مختلف در اصفهان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» اظهار کرد: در ایام نوروز مسافران زیادی وارد شهر اصفهان شدند و علاوه بر گردشگران داخلی، تعداد زیادی از گردشگران خارجی از شهر بازدید کردند که طی ملاقات با آن‌ها، از شهر، شهرداری و مردم اصفهان تشکر کردند که من این پیام را خدمت مردم اصفهان ابلاغ می‌کنم.

وی با بیان اینکه در هفته فرهنگی اصفهان به سر می‌بریم و پذیرای مهمانان زیادی خواهیم بود، افزود: در این هفته شاهد اجرای برنامه‌ها و برگزاری جشن‌های متعددی در شهر هستیم که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها از حیث ملی و بین‌المللی اختتامیه جشنواره پوپک است، زیرا پس از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دومین جشنواره‌ای است که برای کودک طراحی شده و در حوزه نقاشی است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه محورهای این جشنواره بیشتر مربوط به مباحث شهری است، ادامه داد: این دوره از جشنواره پوپک با استقبال گسترده از کشور خودمان و سایر کشورها مواجه شده است و در اختتامیه آن میزبان نمایندگان کشورهای مختلف در اصفهان خواهیم بود.

قاسم‌زاده ادامه داد: امیدوارم این روزها که از روزهای خوب شهر اصفهان است، با جریان زاینده‌رود کماکان ادامه پیدا کند و بتوانیم روزهایی را تجربه کنیم که رودخانه خشک نباشد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 747512

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری