Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@19:00:49 GMT

آسان‌ترین شیوه حفظ قرآن از نگاه مشاور مفتی مصر

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۲۲۴

آسان‌ترین شیوه حفظ قرآن از نگاه مشاور مفتی مصر

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «صدی البلد»؛ مجدی عاشور در اظهاراتی ضبط شده، آسان‌ترین روش برای حفظ قرآن کریم و تسلط بر آیات وحی را توضیح داد.
وی اعلام کرد: خردسالان و بزرگسالانی که قصد حفظ قرآن را دارند، بهتر است در هر بار مراجعه به قرآن، حداکثر 5 سطر بیشتر حفظ نکنند تا مرور و بازخوانی مجدد این آیات برای آن‌ها آسان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خطاب به والدین گفت: بهترین راه برای حفظ فرزندان در برابر چالش‌ها و انحرافات امروزی جامعه، آموزش حفظ قرآن به آن‌ها و پایبندی آن‌ها به مکارم و ارزش‌های اخلاقی است.
مشاور مفتی اعظم مصر همچنین تأکید کرد که استمرار در تکرار محفوظات قرآنی را بهترین راه برای تثبیت این محفوظات است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا عاشور حفظ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر

گواردیولا مربی بهتری نسبت به کلوپ است اما برای رسیدن به جایگاه فرگوسن، باید تیمی مثل آبردین را هدایت کند. این دیدگاه کرگر است. 

طرفداری | دومین پرسش و پاسخ تیری آنری با جیمی کرگر منتشر شد. 

پس از انتخاب ویرجیل فن دایک به عنوان بهترین دفاع تاریخ لیگ برتر انگلیس، تیری آنری و جیمی کرگر به سراغ انتخاب بهترین مربی فوتبال رفتند. آنری با مطرح کردن نام‌هایی از اسطوره لیورپول درخواست کرد مربی برتر را از بین آن‌ها انتخاب کند. اولین مقایسه بین فابیو کاپلو و رافا بنیتز بود. مربیانی که کرگر با آن‌ها سابقه همکاری داشت. کرگر پاسخ داد:

فابیو کاپلو.

فابیو کاپلو یا ویسنته دل بوسکه؟

دل بوسکه را انتخاب می‌کنم.

 ویسنته دل بوسکه یا ژوزه مورینیو؟

مورینیو.

آرسن ونگر یا ژوزه مورینیو؟

مورینیو. 

ژوزه مورینیو یا کارلو آنچلوتی؟

می‌دانم کارلتو لیگ قهرمانان بیشتری دارد. متوجهم اما کاری که ژوزه در پورتو و سپس اینتر انجام داد، به ندرت رخ می‌دهد. من ژوزه را انتخاب می‌کنم. 

ژوزه مورینیو یا یوهان کرایوف؟

من کرایوف را انتخاب می‌کنم. مسلما جام‌های کمتری در دوران مربی‌گری‌اش برده اما او منحصر به فرد بود. چیزی که در بارسلونا ایجاد کرد، هنوزم در مورد آن صحبت می‌شود. برای من، کرایوف مهم‌ترین شخص در تاریخ فوتبال است.  

یوهان کرایوف یا پپ گواردیولا؟

گواردیولا.  

پپ گواردیولا یا یورگن کلوپ؟

گواردیولا. 

پپ گواردیولا یا سر الکس فرگوسن؟

سر الکس فرگوسن در آبردین موفق شد. گواردیولا هرگز هدایت چنین تیمی را برعهده نگرفته است. بنابراین من سر الکس را انتخاب می‌کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • «زندگی با آیه‌ها» همراه ۶۵ هزار کردستانی/خوشامدگویی به رسم مسطورا
  • فیلم/ مراسم ازدواج آسان در نمایشگاه قرآن
  • قرآن، تمام تبعیض‌های نژادی، حزبی و قومی را مردود می‌شمارد
  • آیات قرآنی در دل و جان شهر
  • تعبیر خواب در ۳۰ روز ماه مطابق با آیات قرآن کریم
  • زندگی با آیه‌ها طرحی برای تربیت کنشگران عرصه جهاد تبیین
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است
  • گناه، پلیدی روح است و «اهل بیت» باید از این پلیدی دور باشند