Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی نروژی منچستریونایتد در سه تقابل قبلی خود با گرگ‌ها بازنده بوده است و به همین جهت انتظار مسابقه‌ای راحت در مولنیو را ندارد.
به گزارش آریا، اوله گونار سولسشر در نشست خبری خود حضور یافت تا پیش از رویارویی روز دوشنبه منچستریونایتد با وولورهمپتون، به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.
مهم‌ترین بخش‌های نشست خبری او از این قرار بود:
رویارویی با وولورهمپتون
هر کسی همیشه با رویکردی مثبت سراغ بازی بعدی می‌رود و به این فکر می‌کند که دوباره برنده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بازی قبلی ما در آنجا سخت بودند و وولوز تیمی سرسخت است، عقب می‌نشیند، فضای زیادی به حریف نمی‌دهد و همیشه قادر است ضد حمله بزند و ضمنا روی ضربات ایستگاهی هم خطرناک است. به بازی‌های فصل گذشته نگاهی انداختیم تا ببینیم این بار چه تفاوتی می‌توانیم در رویکردمان اعمال کنیم و با توجه به فرم‌مان و نتیجه بازی قبلی، با اعتماد به نفس بالایی راهی آن مسابقه خواهیم شد.

هفته‌ای مهم؟
هنوز با تمام تلاش‌هایی که در پیش فصل انجام دادیم، کارهای زیادی پیش رو داریم و فکر می‌کنم بعد از تعطیلات ملی حسابی سرمان شلوغ باشد. این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، جو تیم مثبت است و برخی از بازیکنانی که در ترکیب تیم حضور نداشتند، به دنبال اثبات کردن توانایی‌های خود هستند.
 
آیا تیم آماده‌تر است؟
تغییر بزرگی از این جهت داشته‌ایم. در ماه آوریل چلسی بیشتر از ما دوید و در بازی اخیر، میزان دوندگی ما از آن‌ها بیشتر بود. پس این تغییر خوبی است ولی همه چیز در آمادگی جسمانی خلاصه نمی‌شود. آمادگی جسمانی مهم است و به هر حال از تیمی جوان انتظار می‌رود انرژی زیادی داشته باشد ولی ما از کیفیت بالایی هم برخوردار هستیم.

خروجی‌ها و آخرین وضعیت الکسیس سانچز
الکسیس بازیکنی حرفه‌ای است که هر روز تلاش زیادی به خرج می‌دهد و می‌خواهد عضوی از تیم باشد. گفته می‌شود که به تیم رزرو فرستاده شده است ولی این طور نیست، او سه هفته است که کار می‌کند و البته از سایرین عقب است اما فاصله زیادی با کسب آمادگی ندارد. ما تعداد زیادی مهاجم در اختیار نداریم و بنابراین شاید الکسیس خیلی بیشتر از انتظارات شما بازی کند. او بازیکنی با کیفیت است و ما انتظار داریم در این باشگاه به فرم خوبی برسد.

فرصت‌های فرد
تیمی که زیاد گل دریافت نکند، همیشه بهتر بازی خواهد کرد. در تیم‌هایی که من در آن‌ها بازی کردم هم همیشه دروازه‌بانی خوب و خط دفاعی مستحکم داشتیم. امیدواریم زمینه را برای هافبک‌ها و مهاجمان خود فراهم کنیم و باور داریم که فرد هم فصل بزرگی در پیش دارد.

تاثیر مگوایر
او اعتدال را رعایت می‌کند و در خارج از زمین هم مثل زمان حضور درون زمین خونسرد است. با تجاربی که دارد، شخصیت قابل توجهی در تیم به شمار می‌رود، خندان است و همه از معاشرت با او لذت می‌برند. داشتن مدافعی خونسرد مهم است؛ مدافعانی که تحت تاثیر احساسات قرار نگیرند، برای سرمربی و تیم عالی هستند و او تا الان خیلی خوب بوده است.  

ذهنیت تیم
پیش فصل خوبی داشتیم، تیم آماده‌تر است و بازیکنان جوانی داریم که به تیم انرژی می‌بخشند، همچنین از خستگی پایان فصل گذشته خلاص شده‌ایم و تیم حالا از نظر ذهنی هم سرحال‌تر است. من منتظر اولین مانع و سد هستم و مطمئنم وولوز در روز دوشنبه چالش سختی را برای ما چه از نظر فنی و چه ذهنی رقم خواهد زد. در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم و می‌خواهیم رهبران تیم را در مواجهه با موانع شناسایی کنیم زیرا وقتی 3-0 یا 4-0 جلو باشید، هر بازیکنی می‌تواند خوب بازی کند.  





منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سولسشر الکسیس منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند