Web Analytics Made Easy - Statcounter


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به موضوع آب، گفت: مطالبات مردم استان درست است و بی‌جا نیست و توازن هم برقرار نیست، صدای مردم استان خیلی ضعیف‌تر از صدای دیگر جاها است و متأسفانه این صدای ضعیف شنیده نمی‌شود که این مسئله تبعاتی دارد و مردم تحریک می‌شوند. به گزارش - ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری - حجت الاسلام محمدعلی نکونام ۲۴ مردادماه در نشست ائمه جمعه استان، پیرامون مطالبه‌ مردم از ائمه‌جمعه راجع به مسئله آب، اظهار کرد: راجع به مسئله آب مردم از ما مطالبات جدی دارند و تقاضای ما هم این است که به حرف مردم توجه بشود، و وظیفه داریم حرف درست مردم را به گوش مسئولان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
امام جمعه شهرکرد تصریح‌ کرد: مطالبات مردم استان درست است و بی‌جا نیست و توازن هم برقرار نیست، صدای مردم استان خیلی ضعیف‌تر از صدای دیگر جاها است و متأسفانه این صدای ضعیف شنیده نمی‌شود که این مسئله تبعاتی دارد و مردم تحریک می‌شوند.
وی تاکیدکرد: البته در اصل مسئله معمولاً گفته‌شده است که ائمه جمعه ورود پیدا نکنند تا تنش ایجاد نشده و اختلاف بین استان‌ها و مردم ایجاد نشود و محرّک نباشیم، محرّک بودن اصلاً درست نیست اما در همین حدی که مطالبات مردم به مسئولان توجه داده شود و در این حد وظیفه داریم که به مسئولین بگوییم که به حرف مردم توجه کنند و مطالبات مردم درست است و نباید در این جهت اجحافی نسبت به مردم استان صورت بگیرد. 
حجت‌الاسلام نکونام افزود: اطلاعاتمان نسبت به آب استان باید بالا باشد و بدانیم که استان در چه موقعیتی و در چه جایگاهی قرار گرفته  است و بدانیم که ادعاها و مطالباتی که وجود دارد درست و منطقی است یا خیر.
امام جمعه شهرکرد تاکیدکرد: نباید اجازه داد دشمن این میان سوءاستفاده کند و فضایی در اختیار آن‌ها قرار بگیرد زیرا که در حال حاضر شرایط ما شرایطی نیست که خدایی نخواسته یک چنین فضاهایی به وجود بیاید، خیلی باید مراقب بود، مردم را باید خیلی حساب‌شده توجه داد که بهانه به دست کسی و به خصوص دشمن و امثال این‌ها داده نشود و مسائل به سلامت دنبال شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام جمعه چهارمحال و بختیاری ولی فقیه مردم صدای قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان

غلامعلی حیدری در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پایگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری