Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمودرضا نیازی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمده محصولات صادر شده در بخش صنایع غذایی و کشاورزی شامل رب گوجه فرنگی، انواع کیک و شکلات و فراورده های لبنی می شود.

وی همچنین با بیان اینکه در بخش صنایع مکانیک و فلزشناسی نیز محصولاتی مانند میلگرد، تیرآهن، لوله های فولادی و انواع ورق گالوانیزه صادر شده است، افزود: در بخش صنایع ساختمانی و معدنی نیز شامل صادرات کاشی، سرامیک، سیمان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بوده ایم.

نیازی تصریح کرد: همه محصولات یادشده با نظارت و صدور مجوزهای لازم از سوی اداره کل استاندارد به کشورهای دیگر بخصوص عراق صادر شده است. 

مدیرکل استاندارد کرمانشاه ادامه داد: این اداره کل با ایجاد یک معاونت تخصصی استاندارد در شهرستان قصرشیرین علاوه بر ارائه خدمات آزمایشگاهی به گمرکات و تجار منطقه به منظور پوشش گمرکات پرویزخان، خسروی و مرز رسمی سومار و همچنین در شمال غرب استان نیز اداره استاندارد شهرستان پاوه خدمات رسانی به گمرک شوشمی را به صورت مستمر بر روی کالاهای صادراتی و وارداتی انجام می دهد.  

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۸۹۱ مورد اظهارنامه صادراتی و وارداتی توسط اداره کل استاندارد مورد بررسی قرار گرفته و ۸۰۰ گواهینامه انطباق برای فرآورده های ارسالی از گمرکات به صورت الکترونیکی از طریق سامانه EPL صادر شده است.

نیازی یادآور شد: به منظور جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی یارانه ای از مبادی رسمی استان طی سال جاری تعداد ۵۳۲ مورد نمونه برداری و آزمون محموله های صادراتی فرآورده های نفتی به وزن ۱۵ هزار تن جهت تعیین ماهیت فرآورده توسط این اداره کل انجام شده است. 

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استاندارد خدمات رسانی فرآورده های نفتی کشاورزی مکانیک قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، حامد گنجعلی گفت: از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان در بازدید‌های نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح این شهرستان ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده کردند.
وی افزود: حدود ۳۷ تن فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط و حدود هشت تن فرآورده خام دامی که به دلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام قضایی معدوم شد.
رئیس اداره دامپزشکی زاهدان گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی مهروموم و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
گنجعلی بیان کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان است .

دیگر خبرها

  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد