Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:13:55 GMT

روند پیشرفت و توسعه کشور باید همگانی شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۶۸۵

روند پیشرفت و توسعه کشور باید همگانی شود

آبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: ۴۰ سال تهدید، تحریم، تجاوز و تهدید مانع توسعه و پیشرفت ایران اسلامی نشده و تاکنون با سربلندی مسیر تعالی و پیشرفت را ادامه داده و می‌دهد.

وی ادامه داد: این روند پیشرفت و توسعه باید همگانی شود و در این راستا علاوه بر دولت قوه‌های مقننه، قضائیه و عموم جامعه به ویژه جوانان انقلابی باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: در این زمینه گروه‌های جهادی بهترین خدمات را به جامعه ارائه می‌دهند و در قالب این گروه‌ها قشر‌های مختلف دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات ریز و درشت جامعه را برطرف کنند.

صفایی بوشهری ادامه داد: گروه‌های جهادی با کارکرد خود مصداق عمل صالح برخاسته از ایمان و شعار انقلابی بودن در شرایط کنونی هستند.

وی تاکید کرد: مسئولان با تمام توان صادقانه به این جوانان کمک کنند چراکه آن‌ها در کار عمرانی حوزه ساخت مسجد، مدرسه، خانه نیازمندان و کار‌های کشاورزی بصورت جهادی خدمت می‌کنند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: حرکت گروه‌های جهادی حرکتی انقلابی و الهی برای کمک به محرومان و نیازمندان است که در این عرصه باید به آنان یاری و کمک شود.

وی با گرامیداشت میلاد امام هادی (ع) و سالروز بازگشت آزادگان دفاع مقدس  افزود: آزادگان هشت سال دفاع مقدس صبر و مقاومت کردند و برای ایران اسلامی افتخار آفرین شدند.

خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: در این حوزه وظیفه مسئولان آن است که به آزادگان و مطالبات آن‌ها توجه جدی داشته باشند.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد گفت: مسجد مرکز معرفت آموزی، جایگاه عبادت الهی و کانون کارآمد بصیرت سیاسی با رویکرد دینی برای نوجوانان و جوانان است.

وی گفت: عید غدیر مهمترین حادثه و واقعه الهی در راه نجات و کمال انسان است به همین خاطر در زبان بزرگان دین این عید به عنوان عید الله الاکبر معرفی شده است.

انتهای پیام/م

۴۰ سال تهدید و تحریم مانع توسعه و پیشرفت ایران نشده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود

ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور گفت: پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر در وزارت نیرو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ذوالفقار مهدی‌زاده امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جریان بازدید از تصفیه خانه در حال احداث شهرستان بشاگرد در شرق هرمزگان، اظهار کرد: در نشست های هفتگی وزیر نیرو، پیشرفت فیزیکی این تصفیه خانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این طرح از اهمیت ویژه‌ای برای مجموعه وزارتخانه و دولت برخوردار است.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این طرح از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و در ۲ سال گذشته با تامین منابع مالی، تکمیل این طرح سرعت گرفته و تلاش می کنیم اعتبارات مورد نیاز آن را تخصیص دهیم.

بخشی از منابع لازم برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه بشاگرد از طریق مولدسازی تامین خواهد شد

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این طرح نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار هرمزگان انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری ها این مهم به سرانجام برسد.

در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری آب شرب یک شهر و ۹ روستا تامین می‌شود

عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این بازدید پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد و گفت: ارزش فعلی این پروژه چهار هزار میلیار ریال است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تامین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می شود.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان بشاگرد در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد و به عنوان یکی از شهرستان کم‌تر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود که با چالش‌های مختلف در حوزه‌های زیرساختی از جمله آب روبرو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است