Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@23:47:45 GMT

بازگشت اولین گروه حجاج بیت الله الحرام به یزد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۳۸۸۹

بازگشت اولین گروه حجاج بیت الله الحرام به یزد

اولین گروه حجاج یزدی امروز در استقبال مردم وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد جواد ادیب دوست گفت: عملیات برگشت حجاج یزدی به فرودگاه بین المللی یزد تا دوشنبه بیست و هشتم مردادماه به مدت چهار روز اول ادامه خواهد داشت .

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان یزد با بیان اینکه تمام پروازهای برگشت حجاج توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) و با هواپیماهای ایرباس  ۳۰۰ و ۶۰۰ انجام می شود ، افزود: سه هزار و ۸۵۰ زائر بیت الله الحرام در مدت یاد شده به شهر یزد باز می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۱۶ سورتی پرواز در قالب ۲۵ کاروان برای بازگشت حجاج یزدی از حج تمتع در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده در تلاشیم که عملیات برگشت حجاج به استان یزد نیز مطابق با برنامه و باکیفیت مطلوبی انجام شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای یزد تأکید کرد: قطعاً بازگشت بدون دغدغه حجاج یکی از اهداف اصلی اداره کل فرودگاه های استان یزد است که در این رابطه‌ برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا زائرین خانه خدا بدون هیچ مشکلی به شهردارالعباده یزد بازگردند.

ادیب دوست از شهروندان خواست به منظور ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه و تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی و عدم ایجاد راه‌بندان در مسیرهای تردد به فرودگاه، همکاری‌های لازم را با مسئولان فرودگاه بین المللی یزد داشته باشند.

وی همچنین از استقبال‌کنندگان خواست قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن های ۱۹۹ و  ۳۱۰۱۰ و یا از طریق پورتال فرودگاه یزد به آدرس yazd.airport.ir  از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

وی با اشاره به آمادگی مضاعف فرودگاه بین المللی یزد همچون ایام اعزام زائران گفت: تمام واحدهای عملیاتی این اداره‎کل از ابتدای شروع پروازها با تمام توان خود تلاش خواهند کرد این عملیات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

امسال عملیات بازگشت حجاج سرزمین وحی همانند عملیات رفت ، از ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی یزد انجام می شود.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر خراسان جنوبي گلپایگان شبستان یزد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل خبرگزاری شبستان عید غدیر خراسان جنوبی روزنامه حجاج یزدی شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد همیالی مطرح کرد: با هدف ارتقای ایمنی کاربران راه، عملیات اصلاح شیب شیروانی و رفع اختلاف سطح نقاط پرتگاهی در آزادراه کرج - قزوین در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: این پروژه به طول یک کیلومتر در لاین شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده سیمان آبیک توسط عوامل و ماشین آلات راهداری نظرآباد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعمیر و مرمت گاردریل، نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده، خط کشی آزادراه و پاکسازی آبروها از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری شهرستان نظرآباد است.

کد خبر 6081750

دیگر خبرها

  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • فرودگاه همدان میزبان حجاج همدان و کردستان خواهد بود