Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:44:54 GMT

تصادف ۲ خودرو سواری در تهران ۲ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۴۲۵۲

تصادف ۲ خودرو سواری در تهران ۲ مصدوم داشت

رییس مرکز اورژانس تهران عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زمان این سانحه رانندگی را ساعت ۱۰ امروز اعلام کرد و گفت:‌ در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید با ۴۰۵ به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص با یکدیگر برخورد کردند.

پیمان صابریان افزود:‌ در این سانحه رانندگی ۲ نفر دچار مصدومیت شدند که تکنسین های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی هر ۲ مصدوم را روانه بیمارستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت این سانحه رانندگی را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد و از شهروندان خواست به هنگام حرکت در بزرگراه ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.

تهرام/۷۲۴۳//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بزرگراه بیمارستان پلیس راهور خودرو تهران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر