Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یزد با تاکید براینکه دولت از تولید داخل حمایت بیشتر و کامل‌تری داشته باشد، بر ضرورت قطع واردات کالاهای با امکان تولید در داخل تاکید کرد. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه خداوند به هیچ انسانی اجازه پذیرش ذلت را نمی‌دهد اظهار داشت: عزت و سرافرازی موضوعی است که برای هر فردی تاکید شده و همه باید در راستای عزت‌مداری حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در مسیر عزت‌مندی حرکت کنیم باید پناه و امید و توکلمان به خدا باشد و از کسانی که در دنیا هستند و جز ذلت برای ما چیزی نمی‌خواهند ناامید شویم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه امروزه مسلمانان در کشورهای مختلف گرفتاری‌هایی دارند گفت: طاغوت‌های جنایت کار و مستکبرین عالم به ویژه آمریکای جنایتکار و انگلیس و رژیم صهیونیستی برای اینکه بتوانند به اهداف خودشان دست پیدا کنند، کشورهای اسلامی را به جان همدیگر می‌اندازند.

ناصری یزدی عنوان کرد: امیدواریم با توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری داشتند با یمنی‌ها و شرایطی که الان در آنجا پیش آمده که قدرتمندها دارند با همدیگر دعوا می‌کنند اینها فرصت را غنیمت بشمارند و یمنی‌ها با همدیگر متحد شده و جبهه بسیجی خود را تقویت کنند تا انشاالله بتوانند یمن یکپارچه داشته باشند و خود را از زیر سلطه اماراتی‌ها و سعودی‌ها و آمریکایی‌ها خارج کنند.

فراهم شدن زمینه‌های لازم برای حمایت از تولید داخل؛ قانون رفع موانع تولید در مجلس تصویب شدنمکی: اجازه نمی‌د‌هیم مافیای دارو مشکلی در تولید داخلی ایجاد کنندتولید داخلی کاغذ دیگر یارای رقابت با واردات را ندارد/ نبود سرمایه‌ درگردش برای تولید

امام جمعه یزد به در پیش بودن عید غدیر اشاره کرد و با بیان اینکه عید غدیر عید امامت و ولایت و بزرگترین عیدی است که در اسلام داریم گفت: خداوند متعال با انتخاب امام علی(ع) برای امامت و ولایت درسی شایسته به ما داده و نخستین آن این بود کسی که می‌خواهد راه پیامبر را ادامه دهد جانشینش باشد باید چه جایگاه و شخصیتی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه به تایید روایات مختلف، انسان تا زمانی که ولایت نداشته باشد، نماز و روزه و عباداتشان قبول نیست تصریح کرد: قطعا اگر فداکاری‌های ائمه اطهار(ع) و مظلومیت آنها نبود، امروز چیزی از اسلام باقی نمانده بود.

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه روز عید غدیر را باید با تمام توان ارج نهاد گفت: در این روز باید به دیدن سادات رفت و آنها را عزت و احترام بیشتری نسبت به دیگر روزهای سال کرد و در تمام شهر جشن‌های عید غدیر برگزار شود.

امام جمعه یزد به فعالیت اردوهای جهادی شروع کرد و افزود: جهادگران همه دست به دست هم دهند و مشکلات نیازمندان در روستاها و مناطق محروم را برطرف کنند.

وی افزود: موضوعی که باید همه جهادگران به آن توجه کنند بحث محلات خودشان است، در هر محله‌ای جهادگران همان محل دست به دست هم بدهند و مشکلات نیازمندان را رفع کنند و در محلاتشان گروه‌هایی تشکیل دهند که به همه نیازمندان کمک شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: الحمدالله تحریم‌ها سبب شده که جوانان ما به کار بیفتند و دولت هم ناچار است که دنبال آنها راه بیفتد و انشاالله در مسیر خوکفایی و قطع وابستگی‌ها حرکت کنیم.

ناصری یزدی ادامه داد: الان همه سختی‌هایی دارند ولی در کشور همه دارند تلاش می‌کنند که وابستگی‌ها کم شود، الان در خیلی عرصه‌ها از 70 درصد تا 100 درصد وابستگی‌ها حذف شده است.

امام جمعه یزد بر ضرورت حمایت هرچه بیشتر دولت از تولید داخل تاکید کرد و گفت: دولت باید نظارت خود بر واردات و صادرات را افزایش دهد، لازم است جلوی خام فروشی گرفته شود کالاهایی که تولید داخل با کیفیت دارند و یا امکان تولید آن در ایران هست را نگذارند وارد کشور شود.

انتهای پیام/

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن این کالاها تخلف است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایرنا، مسعود امرالهی درباره شایعات مطرح شده در خصوص افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و ارزش افزوده کالاهای اساسی افزود: با ورود دولت سیزدهم و تصمیم هیات وزیران مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالاهای اساسی امسال تغییری نکرده و همچنان یک درصد باقی می ماند.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: با توجه به اینکه کالاهای اساسی همچنان با ارز ۲۸ هزارو ۵۰۰ تومانی تامین و وارد کشور می شود و عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده تغییری نکرده است هرگونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی از جمله شکر، قند، حبوبات و سایر کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود.

وی تصریح کرد: به طور حتم با متخلفان و گران فروشان کالاهای اساسی در بازار برخورد قانونی خواهد شد.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897151

دیگر خبرها

  • گران شدن این کالاها تخلف است!
  • تاثیر دلار تلگرامی روی کالاهای وارداتی چه قدر است؟
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان