Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردکی که نمی‌تواند حرف بزند ۵۰۰ میلیون دلار از بانک مرکزی می گیرد و ماشین سازی تبریز را به کجاها می‌کشاند/ رئیس خصوصی سازی برای خودش خاص‌سازی می کند

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: مسئولان اقتصادی کشور دنیا را نمی‌شناسند و نوع نگاه‌شان به اقتصاد مولد نیست، تا زمانی که شیر نفت در جیب دولت‌ها باشد استبداد هست و پاسخگویی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق خرازی در گردهمایی جوانان حزب ندای ایرانیان با اشاره به این که کشور در شرایط حساسی قرار دارد گفت:حساسیتی  که امروز وجود دارد در تاریخ سیاسی بعداز انقلاب شاید به دلایلی منحصر به فرد است.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان ادامه داد: باید جنبه‌های منفی و مثبت این موضوع را نگاه کنیم، که مثبت آن مجامع بین المللی می‌شود و جنبه های منفی آن شرایط اجتماعی، ناامیدی مردم و غیره خواهد بود.

وی تاکید کرد: دولت دوم روحانی کار را بد شروع کرد. به یکی از وزرا گفتم نسیم تحریم زندگی مردم را مختل خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: کارفرمایان و کار آفرینان در اوج مهجوری قرار دارند. ما نمی‌توانیم نقش خود را پنهان و با یک نگاه خوشبینانه مسائل را بیان کنیم.

خرازی گفت: بانک مرکزی دلار را تا مرز ۲۰ هزار تومان رساند، در صورتی که گفته شد دلار بالای ۱۰ هزار زندگی مردم را فشل می‌کند 

وی ادمه داد: ما دولت های زیادی مشاهده کردیم، دولت هاشمی تنها دو هفته ذخیره گندم داشت و دولت آقای خاتمی از روی دریا برای مردم گندم خرید کرد.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: توسعه و ایجاد کار می‌تواند کشور را از بحران نجات دهد.هنگامی که انبارها خالی شود کار ایجاد می‌شود و بنگاه‌ها و کارخانه‌ها به راه می‌افتد.

وی افزود: مسئولان اقتصادی کشور دنیا را نمی‌شناسند و نوع نگاه‌شان به اقتصاد مولد نیست، تا زمانی که شیر نفت در جیب دولت‌ها باشد استبداد هست و پاسخگویی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: نفت سرمایه پایدار این سرزمین است و همین طور مثل بچه حاجی سخاوتمندانه خرج می‌کنیم، امروز هزینه انرژی ما چندین میلیارد دلار است، تصور کنید اگر نفت نداشتیم چه می‌کردیم، کاسه گدایی را چه می‌کردیم.

خرازی گفت: فقط شعار آمایش سرزمین را دادیم، این راه اداره کشور نیست.

وی گفت: اتفاقا در بخش های دفاعی گام های خوبی برداشته شد ، زیرا افق امنیت را دیدیم اما افق اقتصادی مردم را ندیدیم.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: در ارز هم ما گفتیم اما کسی گوش نکرد. امروز هم دلار نقشی ندارد با آن چه کار می توان کرد؟ قیمت دلار یک بحران اقتصادی بیاید تغییر می کند.سریع از کشور خارج می شود.

وی افزود: اعلام می شود ۲۰ الی ۳۰ هزار نفر ارز از کشور خارج کرده‌اند. 

خرازی گفت: احزاب باید اوضاع کشور را رصد و سره را از ناسره تشخیص دهند و حزب‌ها باید رصدخانه دولت‌ها شوند و تا زمانی که این اتفاق نیفتد شما روی آرامش را نخواهید دید.

وی ادامه داد: نام احزاب باید تن ها را بلرزاند، امروز می‌بینید مردکی که نمی‌تواند حرف بزند ۵۰۰ میلیون دلار از بانک مرکزی می گیرد و ماشین سازی تبریز را به کجاها می‌کشاند.

خرازی گفت: زمانی من به روسیه رفتم گفتند که یک کارخانه را به قیمت یک پاکت سیگار به شما می‌دهیم اما حق نداری یک کارگر اخراج کنی. خصوصی‌سازی یعنی این نه خاص سازی برای عده ای.

وی ادامه داد: روزی چمران خود‌سازی کرد و برای ملت همه چیزش را داد اما امروز مشاهده می‌کنید رئیس خصوصی سازی برای خودش خاص‌سازی می کند.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان خطاب به حضار گفت: شما به عنوان جوانان حزب بسیار نقش مهمی دارید باید قلم های خود را به کارگیرید.

وی ادامه داد: حزب ندای ایرانیان شعار جوان‌گرایی داد و یک قدم کوتاه نیامد، ندا فقط خون نداد؛ غربت کشیدیم، فحش و ناسزا شنیدم اما تحمل کردیم.

وی گفت: ادبیات امروز نسل اول و دوم اصلاح‌طلبان همانی است که ندا می‌گوید.

خرازی تاکید کرد: راه به دست آوردن اعتماد مردم شفاف‌سازی است و بس./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آیت الله اختری در نخستین اردوی تخصصی دانش آموزی با عنوان طوفان الاقصی در کیش، گفت: هفتاد سال قبل با خیانت برخی‌ها رژیم صهیونیستی ایجاد شد و تبدیل به عامل تفرقه و جنایت در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه از نخستین روز شکل گیری این رژیم جعلی، مقاومت نیز آغاز شد، افزود: اوج ایستادگی و مقاومت به طوفان الاقصی ختم شد و عملیات طوفان الاقصی برای همیشه در تاریخ و یاد‌ها باقی خواهد ماند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و گفت: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.

آیت الله اختری با بیان اینکه دوست و دشمن باور نمی‌کردند که بتوانیم رژیم صهیونیستی را در خاک خودش هدف قرار دهیم و چهره این ببر کاغذی را نمایان کنیم، گفت: عملیات وعده صادق در دنیا بی نظیر است.

امام جمعه کیش هم در یادواره شهدای دانش آموزی غزه با گرامیداشت یادوخاطره شهدای مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان گفت: پیروزی قطعی از ملت فلسطین است و مقاومت تا رهایی قدس از چنگال صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.

ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران هم گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

ناصر ابو شریف، گفت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی افزود: آمریکا شریک جرم صهیونیستهاست و حمایت‌های آنها باعث افزایش شمار شهدا در نوار غزه شده است.

ناصر ابو شریف گفت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • غرق شدن بیش از ۲۰ فلسطینی حین بیرون آوردن جعبه‌های کمک از دریا 
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود