Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@05:16:35 GMT

یک امام جمعه استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۴۳۸۷

یک امام جمعه استعفا کرد

حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور، امام جمعه آب‌بر در پایان خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز این شهر از مردم طارم خداحافظی و استعفای خود را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور در گفت‌وگو فارس در زنجان ضمن تایید اعلام استعفای خود اظهار کرد: سه شهر در خارج از استان زنجان برای من پیشنهاد شده بود تا در آنها به خدمت خود ادامه دهم، که من به دلیل اینکه دوست داشتم در استان در خدمت مردم باشم و برای باز شدن زمینه حضور امام جمعه جدید استعفا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ظهر امروز و پس از خطبه‌ها با مردم طارم خداحافظی کردم، افزود: من 10 سال بود در آب‌بر حضور داشتم و مدت زمان حضور ائمه جمعه باید 10 سال باشد و بیشتر از این نمی‌توانستم در این شهر حضور داشته باشم.

امام جمعه آب‌بر با بیان اینکه من فرزند استان زنجان هستم و اولویت شورا هم بومی استان بود، ادامه داد: من به دلیل حضور 10 ساله در منطقه طارم و در استان بهتر می‌توانستم در منطقه خدمت کنم که قبول نشد و من هم استعفا کرد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور در حدود 10 سال و از 16 شهریورماه 1388 به عنوان امام جمعه آب‌بر در شهرستان طارم حضور داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امام جمعه استعفا طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بهارستان ،جمعی از بانوان محجبه در همراهی با حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه بهارستان و سرهنگ اسماعیلی رئیس کلانتری بهارستان با شعار نیروی انتظامی همراهیم همراهیم حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

طرح نور مطالبه‌ای مردمی است که از ۲۵ فروردین ماه امسال فرماندهی انتظامی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد