Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت بیان کرد: ولایتمداری و ولایت پذیری و پذیرفتن حق، اساسی‌ترین پیام و درس از عید غدیر است.
امام جمعه خاش تصریح کرد: عید غدیر برای تمام مسلمانان جهان قابل احترام و ارزش بوده و همگان آن را پذیرفتهاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیام غدیر برای امت اسلامی کنار گذاشتن اختلافات و تقویت وحدت و همگرایی و انسجام در جامعه است.
امام جمعه خاش ادامه داد: مسلمانان حول محور غدیر به اتحاد و هم فکری و انسجام می اندیشند و صف خود را از صف دشمنان جدا می کنند.
حجت‌الاسلام دهقان با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: ایثارگران و آزادگان سرافراز از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که از هر جهت باید مورد تکریم قرار بگیرند زیرا جایگاه آنان با کرامت و دارای شرافت و عزت است.
وی با گرامیداشت مناسبت‌های هفته از نقش خبرگان رهبری برای سامان دادن به امور کشور قدردانی کرد.

امام جمعه اهل سنت خاش: حج مقبول و پذیرفته شدن توبه حجاج را از بارگاه خدای متعال درخواست می‌کنیم

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: با توجه به اینکه مناسک حج به پایان رسیده و حاجیان و زائران حرمین شریفین از امروز به تدریج به کشور بازمی‌گردند لذا حج مقبول و پذیرفته شدن توبه و پاکی حجاج گرامی را از بارگاه الله متعال مطالبه می کنیم و امیدواریم فرصتی به دست بیاید که همه ما بارها به حرمین شریفین مشرف شده و مورد لطف و رحمت خدای منان قرار بگیریم.
مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: گردهمایی بزرگ حج عظمت و ابهت امت اسلام را نشان داد و یقینا دل‌های مسلمانان را به هم نزدیک‌تر ساخته است.
وی اهمیت توجه به مشکلات معیشتی و اشتغالزایی و مسکن و ازدواج جوانان را یادآوری کرد.

 ۷۳۱۰**۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ازدواج جهان خطبه های نماز جمعه فلسفه مسکن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان