Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:02:36 GMT

پوستر جشن مستقل سینمای مستند ایران رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۴۴۹۶

پوستر جشن مستقل سینمای مستند ایران رونمایی شد

 به گزارش روز جمعه از روابط عمومی جشن مستقل سینمای مستند ایران، در مراسم رونمایی از پوستر یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران، مرتضی رزاق کریمی، محمد تهامی نژاد، رامین حیدری فاروقی، مهران عباسی انارکی، منصور ضابطیان، آرش اسحاقی، زینب تبریزی، جواد وطنی، آزاده موسوی، سعید رشتیان، جعفر صانعی مقدم، علیرضا حسینی، فرخ فدایی، معین کریم الدینی، حمید نجفی راد، محسن رمضان زاده، محمدحسن دامن زن، اشکان اشکانی، کورش عطایی، همایون امامی، هادی معصوم دوست، محسن رمضان زاده، مجید خالقی سروش، فخرالدین سیدی، پدرام اکبری و دیگر هنرمندان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری این دوره از جشن را جعفر صانعی مقدم، علیرضا حسینی، حسن بهرام زاده، فرخ فدایی، معین کریم الدینی، حمید نجفی راد، محسن رمضان زاده، محمدحسن دامن زن، اشکان اشکانی بر عهده دارند.

متقاضیان از تاریخ ۱۹ خرداد ماه لغایت ۴ تیر ماه ۹۸ فرصت ثبت نام داشته و می توانستند آثار را به دبیرخانه جشن تحویل بدهند.

طبق اعلام فراخوان؛ فیلم‌های مستند ارسالی باید تولید تیر ماه١٣٩٦ به بعد باشند و در دوره های گذشته جشنواره نیز شرکت نکرده باشند.

همچنین عضویت یکی از دو صاحبان معنوی یا مادی اثر (کارگردان یا تهیه‌کننده) در یکی از صنوف خانه سینما الزامی است.

یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران به ریاست محمد صوفی ۳۱ مردادماه در مرکز همایش‎های کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در مراسم افتتاح طرح برق آبی اومااویا در سریلانکا اظهار کرد: تمامی مسئولین سریلانکایی حاضر، ما آمادگی داریم در طرح‌های بزرگ این کشور با صدور خدمات فنی مهندسی خودمان حاضر باشیم و در پیشرفت کشور شما مشارکت کنیم. ما با کشور‌های آسیایی و مستقل بنای توسعه مناسبات داریم و ارتباط با سریلانکا از جمله ارتباط با کشور‌های همسو و مستقلی است که می‌تواند آینده خوبی را برای هر دو کشور رقم بزند.

وی ادامه داد: به همه صاحبان مذاهب و ادعیان و تمامی زنان و مردان و جوانان سریلانکایی می‌گویم شما می‌توانید با اتکا به خداوند که منشا همه قدرت‌ها است و با اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌های خود راه پیشرفت را طی کنید.

رئیسی افزود: نظام سلطه به ما القا می‌کند که بدون دانش و مشارکت آن‌ها نمی‌توانیم، این حرف القای استکباری بوده و از نظر ما مردود است.

وی تاکید کرد: از وزیر نیرو و شرکت‌های فعال در این پروژه و از متخصصین و دانشمندان و کارگران و ایرانی و همچنین همه دست اندرکاران سریلانکایی کمال تشکر و سپاس را دارم.

رئیس جمهور در انتها گفت: آن چه برای من و همکاران ما اهمیت دارد آن است که گامی بزرگ برای راحتی و امنیت مردم سریلانکا برقرار شده و بدون تردید رفاه حال مردم سریلانکا رفاه حال ما است. زنده باد ایران زنده باد سریلانکا.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • رونمایی از پوستر رسمی «مست عشق»