Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی تیم هندبال سربداران گفت: بازی نخست از حساسیت بالایی برخوردار بود و تیم ما در نیمه اول انسجام خوبی نداشت و در ادامه بازی قوی‌تر ظاهر شدیم.

 

به گزارش قدس آنلاین ؛ قاسم شعبانپور پس از شکست تیمش برابر  نیروی زمینی ، عنوان کرد: هندبال سربداران در نیمه اول بد ظاهر شد اما در ادامه انسجام و هماهنگی بازیکنان بیشتر شد و اختلاف امتیازها به حداقل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سربداران تیمی بومی و جوان است که در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب می‌کند.


سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی کازرون نیز به ایسنا گفت: تیم ما برای قهرمانی بسته شده و پیروزی در دیدار نخست آن هم در برابر تیم سربداران برای ما مهم و حیاتی بود.

امین رهسپار ادامه داد: بازیکنانم نمایش خوبی داشتند و با انسجام تیمی و اجرای تاکتیک‌های لازم پیروز این دیدار شدیم .

وی بیان کرد:  تیم هندبال سربداران تیم جوانی است که  مشکل حامی مالی اندکی  آن‌ها را دچار حاشیه کرده است.

سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم در دو گروه پنج و شش تیمی به صورت دوره‌ای برگزار می‌ شود.  

تیم هندبال سربداران سبزوار در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، زغال‌سنگ طبس، زاگرس اسلام‌آباد، ذوب‌آهن اصفهان و ستارگان دشتستان رقابت می‌کند.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، فراز بام خائیز دهدشت، مس کرمان، نفت و گاز گچساران و خیبر اراک در یک گروه دیگر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایسنا، تیم هندبال سربداران سبزوار در هفته نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور  در خانه مقابل تیم نیروی زمینی کازرون تن به شکست داد. این دیدار در سالن سه هزار نفری سربداران سبزوار برگزار شد.

مهدی توکلی و سعید ولدخانیان قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و حسن رونق و علیرضا سلیمانی ناظران فدراسیون هندبال در این مسابقه بودند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست صمیمی بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر سرتیپ حیدری سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف