Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در اطلاعیه‌ای در حمایت از پیام مقام معظم رهبری به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی اعلام کرد:

جهادگران عرصه رسانه به خود افتخار می‌کنند که در سند انتظار امام و مقتدایشان نقش و جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و برای تحقق آن لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آماده است: جهاد کلمه‌ای است مقدس، در هر زمان و هر مکان تبلور اراده مردان و زنانی است که عاشقانه و عارفانه و مخلصانه برای رسیدن به یک هدف والا از خود گذر می‌کنند و پا در راهی می‌گذارند که انتهای آن عند ربهم یرزقون است.

امروز تجلی‌گاه اراده یک انقلاب در عرصه‌های جهادی شکل می‌گیرد و این رسانه و جامعه رسانه‌ای است که می‌تواند همپای جهادگران به بهترین شکل گوشه‌ای از این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها را برای ثبت در تاریخ و اثبات و تحقق «ما می‌توانیم» را به رخ جهانیان بکشاند تا این‌گونه مایه دلگرمی دوستان و یاس و نا امیدی بدخواهان انقلاب اسلامی شود.

در ادامه آمده است: جامعه رسانه‌ای، جهادی عظیم در پیش دارند. جهادگران عرصه رسانه به خود افتخار می‌کنند که در سند انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از گروه‌های جهادی توفیق نقش‌آفرینی پیدا کرده‌اند.

در پایان ذکر شده است: ما جامعه رسانه‌ای استان اصفهان اعلام آمادگی می‌کنیم در راستای تحقق فرآمین دستورات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مورد انعکاس مناسب تلاش‌های جهادگران اردو‌های جهادی از هیچ کوششی دریغ نکنیم. از خدای سبحان خواستاریم در انجام این رسالت بزرگ توفیق داشته باشیم.

انتهای پیام/م

  حمایت سازمان بسیج رسانه استان اصفهان از پیام مقام معظم رهبری به جوانان گروه‌های جهادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجلیل میرمحمدی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی به دنبال حادثه تروریستی اخیر راسک که تعدادی از پاسداران همیشه پیروز تیپ الغدیر به دست گروه تروریستی جیش الظلم شهید و یا مجروح شدند با خانواده‌ها و مجروحین این حادثه تروریستی دیدار و از آنها دلجویی کرد.


میرمحمدی گفت: این دیدار به تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی هم در منازل این عزیزان و هم دربیمارستان بود که ماموریت پیدا کردم تا سلام ایشان را به این عزیزان ابلاغ کنم.


نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه مشترک این عزیزان روحیه بالای آنها بود گفت: خانواده‌های معظم شهدای راسک و مجروحین محکم و استوار اعلام کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.


میرمحمدی افزود: آرزوی مشترک این عزیزان دیدار با مقام معظم رهبری بود که قرار شد سلامشان را به مقام معظم رهبری ابلاغ کنیم و از طریق مجلس پیگیری کنیم تا این اتفاق بیافتد.
وی خاطرنشان کرد: نقطه دوم این بود که بخش اعظم خدمات درمان این عزیزان در استان انجام گرفته است که درخواست داشتند ادامه خدمات درمانی شان را در تهران دریافت کنند که ازطریق وزیر بهداشت ودرمان پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی