Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:26:02 GMT

قدرت نظامی زمینه‌ساز استقلال اقتصادی و سیاسی است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۴۶۰۶

قدرت نظامی زمینه‌ساز استقلال اقتصادی و سیاسی است

ماموستا حسینی با اشاره به اهمیت قدرت نظامی ایران ،گفت: قدرت نظامی زمینه‌ساز استقلال اقتصادی و سیاسی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسنندج،ماموستا سیداحسن حسینی امروز(25مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع سنندج با حضور نمازگزاران برگزارشد ، اظهار داشت:بدون شک قدرت نظامی زمینه ساز استقلال اقتصادی و سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران از قدرت‌های نظامی در سطح جهان است و بدون تردید استقلال در تولید صنایع دفاعی از پایه‌های استقلال هر کشوری است.

 

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با اشاره به آزادی نفتکش ایرانی افزود: آزادی نفتکش ایرانی ضعف و شکستی دیگر برای استکبار جهانی بود.

وی بیان کرد: آزادی نفتکش ایرانی بار دیگر قدرت جهانی نظام اسلامی ایران و ضعف دشمنان را به همه نشان داد.

ماموستاحسینی با اشاره به اهمیت  ماه ذی‌الحجه افزود: ماه ذی الحجه در آموزه‌های اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار است و خواستار تلاش مسلمانان برای انجام عبادات ویژه این ماه مبارک شد.

 

وی همچنین خواستار حذف تشریفات  وتجملات در خصوص پذیرایی از بازگشت حجاج شد و افزود: نباید با اسراف و تجملات عبادات حج را مخدوش نماییم زیرا حج سفر معنوی برای همه ما مسلمانان است.

 

ماموستا حسینی در پایان سخنان خاطر نشان کرد: سفر رییس قوه قضاییه زمینه‌ساز نابودی مفسدین اقتصادی و کوتاه کردن دست آنان از بیت‌المال باشد

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد گلپایگان اردبیل روزنامه ها دعای عرفه آزمون ترنم وحی خراسان جنوبی عید غدیر روزنامه زمینه ساز استقلال نظامی قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟

تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی از مهاجرت مهدی نصیری (مدیر مسئول سابق کیهان) به کانادا نوشتند. البته برخی هم اعلام کردند این روزنامه‌نگار خبرساز به طور موقت و برای دیدار فرزندش به مسافرت رفته و مرداد ماه به ایران باز می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • هوش مصنوعی سرآمد علم های روز است / گستردگی این علم از مباحث دفاعی تا زمینه های کشاورزی
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است