Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@17:16:06 GMT

امام جمعه جوانی که برنج درو می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۴۸۰۵

امام جمعه جوانی که برنج درو می کند

روحانی جوان تالش با وجود اینکه امام جمعه این شهر است و در حوزه علمیه تدریس می کند، در مزرعه نیز برنج درو می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت الاسلام« محمد امین نقدی» امام جمعه ۳۸ ساله و جوان تالشی با توجه به اینکه امام جمعه و استاد حوزه علمیه نیز است، این روزها در مزرعه اش، ساعت ها به کار کشاورزی مشغول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این امام جمعه مردمی که بین مردم محبوبیت خاصی دارد زمین های کشاورزی اش را به کشت برنج و کیوی اختصاص داده و این روزها در کنار سایر کشاورزان سختکوش تالشی در حال درو و برداشت برنج است.

 

حجت الاسلام« محمد امین نقدی» در حاشیه درو برنج به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: افتخار می کنم که کشاورز و کشاورززاده هستم.

 

امام جمعه تالش با بیان اینکه الحمدالله امسال نعمت بسیار زیاد است، افزود: خداوند متعال لطف کرد و امسال باران خوبی را به کشاورزان هدیه داد.

 

وی با اشاره به اینکه کشاورزی از شغل های مقدس و پاک می باشد که در روایات به آن اشاره شده است، تصریح کرد: ان شاء الله برنج شالیزارها و پول فروش آن صرف امورات خیر همچنین عروسی جوانان، زیارت کربلا و حج شود.

 

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه بنا به فرموده امام جعفر صادق(ع) کشاورزان در روز قیامت بهترین مقام و منزلت را به قرب الهی دارند و به نام مبارکان نامیده می شوند، گفت: امام صادق(ع) همچنین در رابطه با کشاورزی بیان فرموده که بهترین مال و دارایی آن زراعتی است که صاحبش آن را کشت کند و به خوبی پرورش دهد و در هنگام درو حقوق شرعی آن را ادا کند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد غدیر روزنامه گلپایگان اردبیل روزنامه ها خراسان جنوبي شبستان یزد استان همدان عید غدیر امام جمعه جوان درو برنج تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم