Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه. با افزایش تولید چادر قیمت آن هم اتوماتیک وار کاهش می یابد,گفت: برای تولیدکنندگان چادر تسهیلاتی در نظر گرفته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ طبق قانون دولت و وزارت صنعت,معدت و تجارت موظف و موکلف است از واحدهای تولید پارچه چادر مشکی و تولیدکنندگان چادر حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تاکنون و ویژه تر در دولت روحانی از این تولیدکنندگان حمایتی نشده است.

در این باره رضا رحمانی در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان گفت: کارخانجات تولیدکننده چادر داریم اما متأسفانه از نظر کیفیت آن گونه که باید تولیدات با کیفیت عرضه نمی کنند.

وی اظهار کرد: با این وجود به واحدها تولیدکننده از مرحله نخست یعنی تولیدکنندگان نخ تا تولیدکننده چادر مأموریت هایی داده ایم تا در مسیر تولید بیشتر و بهتر گام بردارند.

وزیر صمت افزود: همچنین برنامه هایی برای همکاری بیشتر بین واحدهای نساجی و پترشیمی داشتیم که از سال سال گذشته آغاز شده و در هفته ای که گذشت گزارش های خوبی در این باره ارائه داده اند.

رحمانی تصریح کرد: امیدواریم به حدی از تولید برسیم تا هم نیاز داخل تأمین شود و هم حتی صادرکننده در این عرصه باشیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار عصرهمدان درباره چرایی افزایش قیمت چادر در سایه عدم حمایت دولت, عنوان کرد: اگر تولید در داخل کشور مناسب و به اندازه تولید شود اتوماتیک وار و خودجوش منجر به کاهش قیمت چادر می شود.

وزیر صمت با بیان اینکه امروزه متأسفانه چادرهای وارداتی از کره و ژاپن داریم, ادامه داد: هم اکنون پروژه ای را را برای تولید این محصول با عنوان پروژه چادر تعریف کردیم و طبق این پروژه بنا داریم تا چادر در داخل کشور به اندازه تولید شود و در این پروژه به تمامی مراحل تولید توجه شده است.

رحمانی با بیان اینکه برخی واحدهای تولید پارچه چادر تعطیل شده اند, تصریح کرد: از نظر تسهیلاتی,تأمین ارز و ماشین آلات و گاهی معافیت مالیاتی برای تولیدت کنندگان چادر مزایایی در نظر گرفته ایم.

وی همچنین گفت: گاهی برخی واحدهای تولیدکننده چادر فعال بودند ولی چادر تولید نمی کردند با این تولیدکنندگان هم وارد مذاکره شدیم و تشویق کردیم تا نمونه های خود را تولید کنند.

به گزارش عصرهمدان، گرچه وزیر صمت از حمایت های همه جانبه خود از تولیدکنندگان پارچه چادر حرف ها به میان آورد اما آنچه که برای مردم مشهود و ملموس است افزایش بی رویه قیمت چادر است که هر روز با آن رو به روبرو هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سال ۱۴۰۲ سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های بالادست و پایین دست انجام دادیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را که ۲۸ میلیارد دلار بود را به اتمام رساندیم.

بیشتر بخوانید: اوجی: کارت سوخت جایگاه‌ها حالت اضطرار دارد

وی افزود: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای ۲۰ درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. برنامه‌ریزی کردیم، هم برای سرمایه‌گذاری جدید و هم پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده تا در سال ۱۴۰۳ جهش خوبی در رشد تولید داشته باشیم.

وزیر نفت تاکید کرد: امسال هم تلاش می‌کنیم حتی بالاتر از ۲۰ درصد سال گذشته رکورد بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227485 برچسب‌ها نفت

دیگر خبرها

  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • تولید به صادرات گره بخورد/ نادرست بودن قطع برق چاه‌ها
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه