Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ آزاده و خانواده‌هایشان در قم زندگی می‌کنند،گفت: آزادگان قمی در کشمکش‌های درگیری با نظام سلطه تا آخرین فشنگ و آخرین قطره خون در برابر دشمن ایستادگی کردند. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید جواد هاشمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان نماد عزت، ایثار و اسوه‌های صبر و ایستادگی و الگوهای مقاومت در سخت‌ترین شرایط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از آزادگان میهن اسلامی افزود: آزادگان در روزهای سخت اسارت آزادگی را معنا کردند و هیچ‌گاه در برابر دشمنان سرخم نکرده و از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: آزادگان قم در کشمکش‌های درگیری با نظام سلطه تا آخرین فشنگ و آخرین قطره خون در برابر دشمن ایستادگی کردند،2 هزار و 500 آزاده و خانواده‌هایشان در استان قم زندگی می‌کنند، 102 نفر از آزادگان بیش از 5 سال زندان داشتند و 33 نفر از آن‌ها جزو نخبگان هستند.

هاشمی تصریح کرد: روز 26 مرداد 1369 نخستین گروه آزادگان پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث صدام به کشور بازگشتند،از 591 آزاده قمی 12 آزاده عزیز به شهادت رسیده‌اند و 33 تن نیز جزو نخبگان هستند.

وی ادامه داد: برخی از آزادگان قم بین 5 تا 8 سال، در زندان‌های مختلف عراق شکنجه و تهدید شدند اما هرگز زیر بار تسلیم و شکست نرفتند، مردانی ازجان‌گذشته که مرگ درراه خدا را شهادت و افتخار می‌دانند و با دست‌خالی و با تکیه‌بر ایمان شکست‌ناپذیر هستند.

یاسوج| آزادگان مایه فخر و مباهات ملت ایران هستندآزادگان استان بوشهر تجلیل می‌شوندامام جمعه تبریز: آزادگان گنجینه‌ای ارزشمند برای انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با تأکید بر اینکه ایستادگی و صلابت نفس آزادگان انقلاب اسلامی در برابر تهدید و شکنجه‌های دشمنان یک شکوه و افتخار بزرگ است،تصریح کرد:تجربه حضور چنین مردانی درصحنه نبرد حق علیه باطل است که دشمن از مقابله با این کشور هراس دارد.

هاشمی با اشاره به قدرت ایران اسلامی در منطقه ادامه داد: بعد از سرنگونی پهپاد آمریکا، ترامپ در گام نخست دستور حمله فوری به ایران داد اما وقتی مختصات قدرت ایران را سنجید از تصمیم خود پشیمان شد،دشمن در برابر چنین ملتی ذلیل است و تمام نقشه‌هایش نقش بر آب‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بلکه در طول این سالها در سایر جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی با بصیرت و آگاهی گوش‌به‌فرمان ولایت، مقاومت و ایستادگی کرده و دشمن را به‌زانو درآورده است.

انتهای پیام/ن

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری «العهد» لبنان، صفی‌الدین که در مراسم بزرگداشت دو تن از شهدای راه قدس در منطقه البقاع سخن می‌گفت، افزود: نگاه کنید که دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران چگونه برخورد می‌کند، و هیچ کسی نمی‌گوید که آمریکا به اسرائیل فشار آورده و از تل آویو خواسته که پاسخ محکمی به تهران ندهد، چرا که نتایج و پیامد‌های این پاسخ تضمین شده نیست و ممکن است که مناطق را به جا‌هایی بکشاند که عواقب آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: اگر اسرائیل و آمریکا می‌دانستند که پاسخ قوی به جمهوری اسلامی بدون پاسخ قوی‌تر خواهد بود، به حمله تهران به اسرائیل پاسخ می‌دادند و آمریکایی‌ها و اروپا همگی از این حمله اسرائیل به ایران حمایت می‌کردند، چرا که همه آنها همانگونه که در اندیشه توطئه و نیرنگ برای مقاومت فلسطین و همه جنبش‌های مقاومت در منطقه هستند، همین رویه را در قبال جمهوری اسلامی دارند.

صفی الدین تأکید کرد: جمهوری اسلامی با انجام عملیات تنبیهی به اسرائیل همه دسیسه‌ها و معادلات به هم بافته این رژیم را که طی سالیان گذشته پی‌ریزی کرده بود، نابود کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: دشمن اندک اندک احساس ناتوانی می‌کند و می‌بیند که بازگشت دوباره شهرک‌نشینان به شمال فلسطین اشغالی به یک مسأله غیر ممکنی تبدیل شده است و این همان چیزی است که ما دوست داشتیم روی دهد.

این مقام حزب الله اضافه کرد: دشمن بداند که مقاومت تصمیم به توسعه جنگ نگرفت، هرچند که برای این کار آماده بود، اما مقاومت برپایه پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم غزه وارد نبرد شد و به مدت هفت ماه است که در جبهه‌ای به طول ۱۰۰ کیلومتری در حال نبرد بوده که این مسأله بی‌سابقه است.

صفی‌الدین در پایان تصریح کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله روشن و علنی ایران (وعده راستین) به رژیم صهیونیستی، آینده در بسیاری از مسائل تغییر خواهد کرد که باید برای آن لحظه آماده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است