Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم 9 نفره جمهوری اسلامی ایران شامل 7 نماینده پلیس جمهوری اسلامی ایران و دو نماینده آتش نشانی، 8 مدال ارزشمند این رقابت ها را که با حضور نمایندگان 80 کشور در چینگدو واقع در شرق چین برگزار شد کسب کردند.

در پیام سفیر ایران در چین خطاب به مدال آوران آمده است: افتخار آفرینی شما بار دیگر باعث به اهتزاز درامدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و شادی ملت ایران شد به نوبه خود کسب این مدال ها و عنوان ارزشمند را تبریک گفته و سلامت و موفقیت روز افزون شما را از محضر خداوند متعال خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات در رشته جودو علی متین مدال نقره وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم و غفار میرزایی مدال طلای وزن منفی ۷۳ کیلوگرم، در رشته کاراته ابوالقاسم پایدار مدال طلای وزن منفی ۶۵ کیلوگرم و محسن پاپی مدال طلای وزن منفی ۷۰ کیلوگرم و در رشته تکواندو نیز جواد فریدونی مدال طلای وزن منفی ۸۰ کیلوگرم و کاظم قشقایی مدال برنز وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم را از آن خود کردند.

از تیم دو نفره آتش نشانی جمهوری اسلامی ایران نیز در پایان این رقابت ها محمد عزیزی مدال طلای رده سنی مثبت ۴۰ سال تکواندو (پومسه) و حسین حاجیان مدال طلای دوچرخه سواری را کسب کردند.

این مسابقات که به المپیک پلیس و آتش نشان ها معروف است هر ۴ سال یک باردر تمامی رشته های ورزشی برگزار می شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم

فرساد شاهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی پدل ایران برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جهانی اظهار داشت: ما سال گذشته در مسابقات جام رمضان حضور داشتیم امسال هم استارت آمادگی برای شرکت در رقابت های پیش رو را با حضور در همین جام زدیم. کیفیت مسابقات امارات مانند همیشه خوب بود. این دوره یک کشور اروپایی هم شرکت کرده بود که در مقایسه با تیم‌های آسیایی پر قدرت تر بود.

وی افزود: خوشبختانه پدل ایران درحال حاضر شرایط بدی ندارد و علاوه بر فدراسیون محمدرضا گلزار هم به عنوان عضو هیات رییسه انجمن و سرپرست تیم حمایت خوبی از تیم ملی دارد. تعدادی از بازیکن‌های تیم ملی هم در خارج از ایران فعالیت دارند که این مسئله نیز در روند آماده سازی و حتی رشد تیم ملی موثر بوده است.

کاپیتان تیم ملی پدل ایران در ادامه گفت: در حال حاضر ما بازیکن‌هایی داریم که در کشور سوئد و اسپانیا بازی می‌کنند، فاصله پدل ایران با تیم های اروپایی خیلی زیاد است اما همین مورد نشان میدهد که استعدادهای خوبی داریم که می توانند به عنوان لژیونر در خارج از ایران بازی کنند. ولی اگر بخواهیم خودمان را با رقبای آسیایی مقایسه کنیم قطعا در برابر آنها حرفی برای گفتن داریم و جزو ۳ تیم برتر آسیا به شمار می رویم.

شاهی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید این دوره بتوانیم سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم؟ گفت: بازی در مسابقات مقدماتی نخستین تجربه ما نیست؛ تیم ایران قبلا هم در این مسابقات حضور داشته و جایگاه دوم و سوم را به دست آورده است بنابراین با تجربه در این رویداد حاضر خواهد شد. پدل ایران در آسیا واقعا شرایط خوبی دارد اما به هر شکل صعود به مسابقات جهانی هم آسان نیست و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه پدل ایران در صورت حمایت بیشتر می‌تواند در میادین جهانی هم بدرخشد؛ گفت: فدارسیون حامی ما است ولی این حجم از حمایت‌ها کافی نیست. هر چقدر اعزام های ما بیشتر شود و در اردوهای برون مرزی بیشتری شرکت کنیم این روند پیشرفت سریعتر طی خواهد شد. خوشبختانه ایران از نظر بازیکن استعدادهای خوبی دارد و نکته جالب این است که در طول چند سال گذشته واقعا استقبال از این رشته بالا رفته است.

شاهی افزود: در حال حاضر ما هم کمبود زمین استاندارد داریم و هم کمبود مربی، اگر بتوانیم در این دو زمینه شرایط را بهبود ببخشیم به راحتی می‌توانیم میزبانی‌های بین المللی را هم به دست بیاوریم.

کاپیتان تیم ملی در پایان در واکنش به اینکه آیا تیم ملی برای کسب نتایج بهتر نیاز به مربی خارجی دارد؟ توضیح داد: قطعا حضور مربی خارجی در کمک می کند در همین مسابقات جام رمضان هم آقای گلزار برای یک بازی مربی خارجی آورد که واقعا کمک کننده بود.

کد خبر 6078014

دیگر خبرها

  • هت‌تریک تانک بختیاری در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در قرقیزستان
  • ناصر علیزاده: به مردم قول یک نشان طلای المپیک را می دهم
  • اولین طلای فرنگی ایران با رکورد ویژه ناصر
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • معافیت دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی از کنکور
  • ناکامی سنگنورد قزوینی از کسب مدال در مسابقات جهانی
  • اعاده حیثیت