Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین نیوز - رضا مروّتی؛ یکی از مباحث بسیار جذاب و پرطرفدار امروزه، خصوصاً در قرن حاضر، مباحث «آخرالزمانی و ظهور منجی» است؛ به طوری که اغلب مردم جهان با هر قوم و ملیت و دینی، در آمدن یک منجی اتفاق نظر دارند و اخبار پیرامونی این موضوع را مورد توجه قرار می دهند.

با توجه به این ذائقه ی جهانی و فراگیر، حتی کمپانی های معروف و بزرگ فیلمسازی جهان نیز فیلم ها و سریال های مرتبط با آخرالزمان را سالانه تولید می کنند، البته با نگاه انحرافی؛ که بررسی آن در این یادداشت کوتاه نمی گنجد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعتقاد ما شیعیان، منجی بشریت در آخرالزمان، قطعاً امام مهدی علیه السلام خواهد بود، بدون تردید.

 برای ظهور امام زمان (عج) نمی توان زمان قطعی تعیین کرد و نباید هم تعیین کرد، اما با بررسی نشانه های ظهور در روایات ائمه اطهار، این موضوع کاملا قابل درک است که در آخرالزمان به سر می بریم و ظهور امام زمان (عج) خیلی دور نیست.

آخرین نیوز در نظر دارد که هر از چند گاهی به بررسی برخی نشانه های ظهور که مختص زمانه کنونی دنیاست، بپردازد.

یکی از موضوعاتی که در روایات اسلامی درمورد آخرالزمان مطرح شده و قطعا مختص زمانه کنونی دنیاست، موضوع «ورود زنان به اشتغال» است.

حضرت علی علیه السلام در بیان نشانه‌های ظهور می‌فرمایند: «زنان در آخرالزّمان به خاطر حرص به دنیا در کسب و کار همسران خود شرکت می‌نمایند».

قطعاً اشتغال زنانی که خرج یک خانوار را تامین می کنند و یا کمک خرج یک خانوار به دلیل مشکلات اقتصادی هستند، کمتر از عبادت نیست و منظور این حدیث از ورود زنان به اشتغال، زنانی است که برای حرص پول بیشتر و کسب درآمد برای خوش گذرانی، وارد مشاغل مختلف می شوند.

جالب تر اینکه به خاطر اینکه این زنان وارد مشاغل شوند، بسیاری از مردان که گرداننده اصلی خرج یک خانوار هستند در نظام جمهوری اسلامی ایران بیکار می مانند! البته در اینجا، از بررسی این موضوع هم که چه تعداد منشی زن در کشور داریم و اساساً چرا همه باید زن باشند! صرف نظر می کنیم.

در این بین سوال مهمی که در ذهن نقش می بندد این است چه تعداد شغل در کشور، در گرو افرادی است که به اشتغال به عنوان درآمدی برای تفریح، گشت و گذار، جراحی زیبایی و از این قبیل امور نگاه می کنند؟!

اگر از منظر دیگر به موضوع «اشتغال زنان» به عنوان «رعایت حقوق بشر سازمان ملل» از آن یاده می شود، بنگریم، در واقع امروزه در جهان، کسانی که ادعای رعایت حقوق بشر را دارند، حقوق بشریِ زنان و مردان را در این می بینند که مردان و زنان باید در همه امور پا به پای هم حضور داشته باشند و هیچ محدودیتی نباشد ولو بچه دار شدن! ؛ حتی سبک زندگی شان هم باید بدون هیچ تفاوتی عیناً شبیه یکدیگر باشد! و اگر اینطور شود یعنی حقوقشان رعایت شده است!

از سویی، یکی از تمرکزات اصلی «مدعیانِ حقوق بشر» مسئله «سبک زندگی زنان» است؛ و چرا در اغلب موارد اینطور فرهنگ سازی شده که باید زنان بتوانند سبک زندگی مردانه داشته باشند و اگر اینطور شود به حقوقشان رسیده اند؟!

اساساً چرا در اغلب موارد زنان باید مقلّد سبک زندگی مردانه باشند؟! چرا این موضوع بالعکس نیست؟!

 یا اینکه دستان پشت پرده ای وجود دارد؟! شاید برخی مردان برای هوسرانی و آقایی خود بر همه، چنین داستانی را به عنوان حقوق بشر در ذهن ها نقاشی کرده اند؟!

یک سوال اساسی؛

به طور نمونه، چرا غرب در مهمانی های رسمی خود، برای مردان، فرهنگ پوشش کامل ( کت و شلوار، یقه ی بسته و پاپیون) را جا انداخته و در نقطه مقابل در همان مهمانی های رسمی، فرهنگ برهنگی را برای زنان به عنوان "شیک بودن" باب کرده است؟!

جسم و روحیات متفاوت قطعاً سبک زندگی متفاوتی هم می خواهد و این طبیعی است؛ با این نگاه به «زنان و مردان»، که هر کدام «حقوق بشری مختص خودشان» را دارند و باید رعایت شود، نگاه «حقوق بشری غرب» که نوچه های داخلی شان (همانند برخی سلبریتی های داخلی) ادعاهای مضحک آنان را طوطی وار تکرار می کنند، مضحک به نظر خواهد رسید.

محمّد بن مسلم می‌گوید: به امام باقر علیه السلام عرض کردم: قائم شما چه وقت ظهور خواهد کرد؟ امام(علیه السلام) فرمودند: «آنگاه که مردها خود را شبیه زنان نمایند و زن‌ها شبیه مردان شوند، آنگاه که مردان به مردان اکتفا کنند و زنان به زنان.»

در جامعه کنونی، برخی برای دیده شدن می خواهند هر کاری کنند. هستند جوانان ساده اندیش و فریب خورده ای که با اشاره یک خبرنگار معلوم الحال (مسیح علینژاد) و با برپایی چهارشنبه های سفید، خود را برده افکار غربی، فراماسون و صهیونیزم جهانی می کنند.

مخالفان حجاب و پوشش اسلامی، نگاه اسلام به مسئله حجاب مردان و زنان را مخالف حقوق بشر می دانند درصورتی که کاملاً برعکس است؛ اساساً اسلام تاکید دارد به اینکه نگاه حیوانی و جنسی به زنان نشود و زیبایی های ظاهری نباید ملاک باشد بلکه باید اخلاقیات و معنویات یک فرد مورد توجه باشد.

با نگاه زیبای اسلام، از طرفی جوانان به خاطر زیبایی و جسمی مورد سوء استفاده قرار نمی گیرد و هم جامعه برای زنان و مردان، بر اساس علم و داشته های عقلی شان جایگاه قائل خواهد شد، نه اینکه در جوانی مرکز توجه باشند و در دوران پیری در حاشیه به سر ببرند!

برخلاف نگاه غرب، در اسلام «پیرانِ جامعه» به خاطر تجارب عقلی مرکز توجه قرار می گیرند و احترام شان واجب می شود و این نگاه، قطعاً نگاه درستِ حقوق بشری است.

از منظر عقلانی که به موضوع حجاب نگاه شود، صهیونیزم جهانی با استفاده از رسانه ها و شبکه های خود به جوانان القا می کند که برای دیده شدن باید برهنه تر باشید؛ یک نگاه کاملاً حیوانی به مردان و زنان!

نگاه غرب به زن مختص به سن جوانی زنان است و بعد از اینکه از سن زیبایی عبور کردند به هیچ وجه مورد توجه نخواهند بود چون جذابیت جنسی آنان قاعدتا کم می شود ولی اگر از جوانی معنویات و علم یک زن مورد توجه قرار گیرد در سن بالا این توجه به خاطر اندوخته علمی و عرفانی بیشتر خواهد شد و این همان تفاوت آشکار نگاه اسلام و غرب به پوشش است.

یک تفاوت کاملا مشهود در نگاه حیوانی یا انسانی به زن؛ اگر حقوق بشر واقعاً به دنبال حقوق زنان است باید طرفدار نگاه اسلام باشد اما در اصل صهیونیزم جهانی درصدد گسترش فساد است و با شعارهای زیبا و عوام فریبانه به جنگ ادیان آمده است.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است