Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی برابر تاتنهام، در خصوص هت تریک استرلینگ مهاجم تیمش اظهار داشت: هتریک استرلینگ در بازی قبلی؟ بازیکنان زیادی در لیگ هستند که این کار را می‌کنند و رحیم یکی از آن هاست. لیگ برتر بی نظیر است، این هفته کل بازیها را تماشا نکردم، به نظرم استرلینگ عالی بود و در خط حمله دقیق ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با واکنش به تمجیدهای مورینیو نسبت به تیم دومش گفت: مورینیو از تیم دوم سیتی تمجید کرده بود، این نشان دهنده کار فوق العاده بگرستین مدیر تیم است. تحت تاثیر روش بازی چلسی قرار گرفتم، با اینکه پیروز نبودند اما خوب بازی کردند. یونایتد کیفیت خوبی دارد، آرسنال بازیکنانی بسیار خوبی مثل پپه، لوییز و سبایوس را جذب کرده است. همه این ها می‌توانند مدعی باشند.

 وی در خصوص انگیزه های بالا ی دی بروینه ادامه داد: دی بروینه انگیزه بالایی دارد، اتفاقاتی که فصل پیش افتاد قرار نیست لزوما در این فصل هم بیافتد. هر هافبکی کیفیت منحصر به فرد خودش را دارد مثل سیلوا و دی بروینه. آنها تلاش می‌کنند برای تیم بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی منچسترسیتی با بیان انتظارتش خطاب به مندی تصریح کرد: آنچه که از بنجامین مندی می‌خواهم این است که آماده باشد. در دسترس بودن در تمرینات مهم است‌‌. ترجیح میدهم هدف اصلی حضور مداوم در تمرین باشد نه مقطعی بازی کردن، به طور مثال یک ماه مرتب در تمرین های ما حضور داشته باشد تا بتواند به میدان برود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گواردیولا سرمربی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان از سپاهان مخفی شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار که در روزهای گذشته در حضور تماشاگران خود به مصاف حریفان رفته بودند، حالا در آستانه بازی حساس با سپاهان پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد.

ملوان اعلام کرده که روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تماشاگران و خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را نخواهند داشت تا بازیکنان و اعضای کادرفنی با تمرکز بیشتر و به دور از رسانه‌ها، کار خود را دنبال کنند.

این دیدار از آن جهت برای ملوان اهمیت مضاعفی دارد که در صورت شکست سپاهان امید بسیار زیادی برای کسب سهمیه آسیا به‌دست می‌آورد.

دیگر خبرها

  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)