Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@09:31:40 GMT

پراید بالاخره از مرز ۵۰ میلیون تومان فاصله گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۵۳۷۱

پراید بالاخره از مرز ۵۰ میلیون تومان فاصله گرفت

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بررسی‌ها نشان می دهد نرخ خرید و فروش پراید در بازار راکد کنونی در هفته جاری نسبت به هفته گذشته کاهشی قابل توجه را تجربه کرده است .بر این اساس هر دستگاه پراید ۱۱۱ که در هفته گذشته ۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورده بود، در این هفته به  ۴۷قیمت  میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اگهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قیمت سایپا ۱۳۱ نیز از ۴۴ میلیون و دویست هزار تومان به ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

 

سایپا ۱۳۲ با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی قیمت ۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. سایپا ۱۵۱ نیز در هفته گذشته ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فایل شد اما در هفته جاری قیمت این خودرو به ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.فعالان بازار می گویند پول لازم ها حتی قیمتی به مراتب پایین تر از این رقم را نیز برای فرش پراید خود اعلام می‌کنند.

 

اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه پراید به خط پایان رسیده و همچنین انتشار خبری مبنی بر عدم شماره گذاری پراید در سال آینده بازار این خودرو را با تغییراتی روبر کرده است. خداحافظی پراید از خط تولید در نهایت زمینه را بری کاهش نرخ این خودروی سی ساله در خط تولید فراهم خواهد آورد.

 

خبرآنلاین

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزیرصنعت پراید اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «فیلیپ لازارینی» کمیسرکل آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی (آنروا) تاکید کرد که اوضاع در کرانه باختری به ویژه اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی هر روز بدتر می‌شود.

وی در ادامه افزود: عملیات اخیر تل آویو در اردوگاه نورشمس باعث برجای ماندن تعدادی قربانی و وارد آمدن خسارت‌های گسترده به خانه‌ها و زیرساخت‌های این اردوگاه شد.

لازارینی تصریح کرد: از آغاز جنگ علیه نوار غزه در هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون صدها تن در کرانه باختری از جمله ۱۱۲ کودک فلسطینی جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: ما شاهد محدودیت‌های آمد و شد در کرانه باختری و اقدامات خشونت آمیز شهرک نشینان علیه ساکنان این منطقه هستیم به طوری که آنها مانع کسب و کار فلسطینی‌ها در کرانه باختری و گسترش ترس و وحشت در میان آنها شده اند.

لازارینی تاکید کرد: زمان پایان دادن به اشغالگری و حل و فصل طولانی‌ترین درگیری‌ها از طریق راهکارهای سیاسی و پایبندی واقعی به صلح فرا رسیده است.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته اذعان کردند که نگرانی‌هایی در رژیم صهیونیستی مبنی بر متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: شرایط مذکور بعد از عملیات اردوگاه نورشمس و اعلام افزایش درگیری‌ها با تل آویو توسط جنبش فتح تشدید شده است.

در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی روز گذشته در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شد. روز شنبه نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

کد خبر 6085001

دیگر خبرها

  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • سه‌شنبه ۴ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت طلا بالاخره ریخت/ قیمت جدید طلا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بخش کشاورزی با حد مطلوب فاصله زیادی دارد