Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این طرح در راستای برنامه های گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و طرح تابستان باورزش، روز چهارشنبه با ابتکار عمل زهرا مددی نایب رییس شورای مشورتی جوانان و نایب رییس بانوان هیات کاراته شهرستان پردیس و با همکاری ومشارکت ارزنده هیات ورزشهای همگانی شهرستان پردیس، اداره بهداشت درمان، اداره جهاد کشاورزی، هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی_شهرستان و مساعدت جامعه اسلامی کارگران شرق استان تهران، معاونت فرهنگی جوانان و کارگروه توسعه ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان و پشتیبانی فرمانداری شهرستان_پردیس به ویژه حوزه اجتماعی و امنیتی باحضور۲۱۵نفر از دختران کاراته کای سنسی مددی و مادران شان در محیطی شاد و خاطره انگیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره ورزش جوانان گفت: این گلگشت با هدف بهینه سازی و ایجاد نشاط و ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی دربین دختران وبانوان و همچنین توانمند سازی زنان در مدیریت اوقات فراغت در آیتم های ورزش صبحگاهی، اجرای بازیهای بومی و محلی و آموزش به حاضرین از جمله، الختر، گانیه،هفت سنگ و لی لی مهارتی، کارگاه اموزشی ارتباط مادران و دختران، مهارتهای اجتماعی و بخش مشاوره با حضور کارشناس اعزامی این حوزه از اداره بهداشت، آموزش کاشت قارچ در محیط خانه در راستای ایجاد کارافرینی و اشتغال توسط کارشناس جهاد کشاورزی، کارگاه «مهارت‌های زندگی و بقا در طبیعت» شامل جهت‌یابی در طبیعت با استفاده از تنه درختان و سنگ‌هایی که در طبیعت وجود دارد، کوله‌بندی و چیدمان درست وسایل ضروری و حفظ آن‌ها، صرف میان وعده و قرعه کشی و اهدا جایزه با مساعدت خانه کارگران شرق استان تهران برگزار شد.

دکتردرخشان دارا گل گشت مادران و دختران را در نوع خود اردویی متنوع و همه جانبه دانست و از هیات های مشارکت کننده و ادارات همکار در راستای این اردوی فرهنگی که یک روز رنگی را برای مادران و دختران فراهم کرد، قدردانی کرد و افزود: روحیه شادی و نشاط، بین دختران و بانوان و آشنایی بیشتر آنان با فعالیت های حوزه کارافرینی و سرگرمی های متنوع و دورهمی در طبیعت احساس امید و سرزندگی را در این قشر افزون تر می سازد و شهرستان پردیس با ورزش و فرهنگ یک گام دیگر جهت کاهش آسیب های اجتماعی برخواهد داشت.

مسئول کارگروه ورزش بانوان اداره ورزش با اشاره به ضرورت غنی سازی اوقات فراغت دختران گفت: با توجه به نقش دختران در شکل گیری خانواده متعالی و موفق، حوزه فرهنگی و بانوان اداره ورزش باهمراهی نایب رییسان هیات های ورزشی به عنوان یکی از متولیان بخش اجرایی، برنامه‌هایی را برای افزایش نشاط روحی، تقویت حس خوداتکایی و تحکیم هویت ملی دختران پیش بینی و در دستور کار قرار داده است.

لازم به ذکر است این برنامه با حضور مهمانان ارزشیابی کیفی رویدادهای اوقات فراغت از فرمانداری شهرستان پردیس؛ طاهره انصاری، مددی و خوشی و همراهی، فاطمه میرزایی دهیار اصطلک، معصومه مختاری رییس هیات بدمینتون، سعیدی رییس کمیته سازمان ها و نهادها هیات ورزشهای همگانی، الهه هیروند از مربیان شنا و بازیهای بومی محلی و کارافرین هنری، عسگری کارشناس اداره بهداشت و کارشناس اداره جهاد کشاورزی برگزار شد.

گفتنی است کلیه هدایا مسابقات از دست سازه های بانوان کارافرین بود و در پایان از زهرا مددی نایب رییس هیات کاراته به جهت فعالیت های پربار در هیات با اهدا لوح و تندیش قدردانی شد و به قید قرعه به ۵نفر از شرکت کنندگان از سوی وثوق مسئول خانه کارگران شرق استان تهران هدایایی اعطا گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان درمان طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است