Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه نخستین گردهمایی عکاسان سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین گردهمایی عکاسان استان به مناسبت روز جهانی عکس تاریخی در زاهدان خبر داد. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

احسان صالحی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان هدف از این گردهمایی را آشنایی بیشتر عکاسان استان با یکدیگر و تعامل و نزدیکی هنرمندان عکاس با هم عنوان کرد و اظهار داشت: این گردهمایی در 28 مرداد برابر با روز جهانی عکس تاریخی در نگارخانه فردوسی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دبیرخانه نخستین گردهمایی عکاسان سیستان و بلوچستان گفت: در گردهمایی عکاسان سیستان و بلوچستان نمایشگاه جمعی با حضور 25 عکاس استان از جمله مهدی نجارپیشه، صادق سوری، مجید شقایی فلاح، زبیر موحد، ابوالفضل برنا، حامد غلامی، مینا به کار، امیرحسینی، محمد دهدست، سیاوش مبارکی، سروش حسینی، سما غفاری و... برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در جریان این نمایشگاه از قدیمی‌ترین عکاس زاهدان تقدیر خواهد شد تصریح کرد: عکس‌های عکاسان حاضر در این نمایشگاه توسط هیات داوری، بررسی و انتخاب شده است.

آخرین مهلت عضویت در انجمن عکاسان ایران اعلام شدمجتبی کوچکی مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس شدکتب نفیس "جنگ تحمیلی" را انجمن عکاسان انقلاب چاپ می‌کند

به گزارش تسنیم نخستین گردهمایی عکاسان استان با همت کانون عکاسان مستقل سیستان و بلوچستان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین انجمن سینمای جوانان زاهدان برگزار و به مدت یک هفته  از ساعت 17 الی 21 دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ن

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد


حسن مصفا  گفت: این یک محموله به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان بارگیری و به این استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه این محموله از تهران با ۲ دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شده است، افزود: این بسته ها شامل ماکارونی، برنج، تن ماهی، حبوبات، روغن، چای، قند، رب گوجه، بسته بیسکویت و صابون به همراه پتو بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از نگاه ارزشمند خیران به هموطنان سیل زده این استان تقدیر کرد.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش میزان بارش از ۱۰ ایستگاه هواشناسی و بارانسجی جنوب استان از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است.

محسن حیدری اظهار کرد: از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴، زرآباد ۲۷۰، کهیر ۱۲۱، کنارک۲۴۷، شارک ۲۴۷، پلان۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان۱۴۳، بانست۱۷۵، بریس۱۱۷ میلی متر بارندگی گزارش شد.

وی ادامه داد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود.

حیدری به مردم سیستان و بلوچستان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت کنند همچنین دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند