Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انتخاب شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان محمد زادمهر به عنوان دبیر کل این اتحادیه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در اولین جلسه شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که پس از برگزاری انتخاب شورای مرکزی در بیست و دومین کنکره این اتحادیه در مشهد مقدس برگزار شد محمد زادمهر به عنوان دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمد زادمهر دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اعضای شورای مرکزی این اتحادیه متعاقبا اعلام خواهند شد.

گفتنی است؛ بیست و دومین کنگره اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با حضور ۳۵۰ نفر از دانشجویان عضو ۸۰ دفتر این اتحادیه از ۲۳ تا ۲۵ مرداد به میزبانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تشکلهای دانشجویی دبیرکل شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ترکیبی «وعده صادق» ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد

اعضای دانشجویی شورا‌های مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی به نیابت از ۷ هزار مدیر مسئول و سردبیر نشریات دانشجویی، آرزوی توفیقات روز افزون برای این عزیزان و نابودی کفر و استکبار جهانی به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی را خواستاریم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی سه دستگاه وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد بیانیه‌ای در خصوص عملیات وعده صادق منتشر کردند.

این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُوا فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ‌ای اهل ایمان، با کافران از آنان که با شما نزدیکترند شروع به جهاد کنید و باید کفار در شما درشتی و نیرومندی و قوت و پایداری حس کنند، و بدانید که خدا همیشه با پرهیزکاران است.

اینجا، ایران، قلبِ حرم‌های امنِ الهی، همان که اگر نبود، اثری از هیچ حرمی نیز باقی نمی‌ماند، بلکه با همه فشار‌ها و تهدیدات سال‌های سال است همگام با حق ایستاده و اکنون، در این تاریخ هم همان ایران است که از همراهی حق و حقیقت کوتاه نمی‌آید.


ما هم‌وطنان سلمانیم که راه سختی را طی کرده‌ایم و فاصله‌ای تا قلّه نداریم‌...
الحمدالله رب العالمین با انجام عملیات وعده صادق شوری که در دل مردم ایجاد شد بی‌حد و مرز بود. روحی بود توحیدی از آن جهت که اراده الهی را در راستای شروع نابودی ابرقدرت‌ها احساس می‌کردند.


انتقامی که شبیه احساس حضوری بود که در فتح خرمشهر در جان ما به وجود آمد، حتی گسترده‌تر از فتح خرمشهر، از آن جهت که دفاعی بود در راستای حضور انقلاب اسلامی در جهان اسلام و حتی در آینده‌ای که پیش رو است.
تغییرات معادلات منطقه و فروریختن افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل که جایِ پای آمریکا در غرب آسیا است حکایت از افول آمریکا دارد. افولی که جز با حرکت انقلاب اسلامی و هدایتگری این رهبر فرزانه به وقوع نمی‌پیوندد. رژیم صهیونیستی که خود را امن‌ترین نقطه جهان معرفی کرده بود حال با مهاجرت‌های گسترده و بیش از پیش مواجه شده است؛ لذا عملیات وعده‌ی صادق خارج از تعداد تلفات و تخریب‌ها خبر از اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و حتی کل جهان می‌دهد.


این عملیات نشان دهنده‌ی توانایی و عزمی است که جز با حضور انقلابی و مستقل از هرگونه دست درازی‌ها پیش نمی‌آید. باید به اظهارات جالب رسانه‌های معاند، توجه داشته باشیم که می‌گویند: این حمله ترکیبی ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد؛ تمامی پدافند‌های اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند؛ این یک تغییر موازنه استراتژیک در خاورمیانه و جهان است!


در بامداد یک شنبه سپاه مومنین با برخورد قاطع و کوبنده در جواب تجاوز رژیم سفاک صهیونیستی به خاک کنسولگری ایران در سوریه ثابت کردند ایمان راسخ فرزندان خمینی همان گونه که در دفاع مقدس دیده شد در جواب دست درازی‌های اسرائیل به استقلال سیاسی ایران سکوت نخواهد کرد بلکه قاطعانه بر خورد میکند.؛ و در پایان: ما اعضای دانشجویی شورا‌های مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی به نیابت از ۷ هزار مدیر مسئول و سردبیر نشریات دانشجویی در جای‌جای ایران عزیز، با عرض تبریک به مقام عظمای ولایت و تقدیر و تحسین از رزمندگان سپاه اسلام در حمایت از آزادی‌خواهان جهان، آرزوی توفیقات روز افزون برای این عزیزان و نابودی کفر و استکبار جهانی به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی را خواستاریم.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

یونس فرزین فرد
عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم

علیرضا محدثی
عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت بهداشت

نرگس عابدینی
عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم

علی پروین زاده
عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت بهداشت

محمدامین دامیار
عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • عملیات ترکیبی «وعده صادق» ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم