Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب الله لبنان در سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه گفت: هزینه و بهای امنیت و اقتداری که بر جنوب لبنان حاکم است، با جانفشانی و خون شهدا پرداخت شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سیدحسن نصرالله در سخنرانی خود در مراسم گرامیداشت سیزدهمین سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه، عامل پیروزی در این جنگ و سایر عرصه ها را ایمان، صداقت، آگاهی، بصیرت و آمادگی نیروهای حزب الله برای جانفشانی عنوان کرد و گفت: هرجا که چنین روحیه ای وجود داشته باشد، پیروزی نیز در پی خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تعطیلات عیدقربان در لبنان، اظهار داشت: بسیاری از مردم در این تعطیلات به جنوب لبنان آمدند و دیدند که زندگی با شور و نشاط جریان دارد، اما این امنیت و آرامش در جنوب که پس از 13 سال می بینیم، به رایگان به دست نیامده است و جانفشانی های بسیاری صورت گرفته است.

سیدحسن نصرالله افزود: اکنون شرایط به گونه ای است که هیچ کس جرات ندارد به جنوب لبنان دست اندازی کند و هیچ کس هم نمی تواند بخاطر این اقتدار و امنیت، منتی بگذارد چراکه این دستاوردها را جوانان جنوب لبنان با تلاش خود بوجود آورده اند.

وی گفت: جوانان شجاعی بودند که در یک معادله طلایی ارتش، مردم و مقاومت، این پیروزی را رقم زدند و البته باز هم می گویم که اینها مجانی نبوده است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: دو نعمت است که همیشه مجهول است؛ یکی سلامتی و یکی امنیت.

وی گفت: انسان تا زمانی که سالم است و به راحتی نفس می کشد، قدر سلامتی را نمی داند و امنیت نیز همین گونه است.

سیدحسن نصرالله افزود: اینکه اکنون کسی جرات دست درازی به لبنان را ندارد، با خواب و خیال بوجود نیامده است و کسانی هستند که 24 ساعته سختی می کشند و تلاش می کنند برای حفظ این امنیت.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت:خانواده شهدا و رزمندگان ما هزینه های این امنیت را پرداخته اند و همه ما مدیون آنهاییم.

 

 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله فسفری رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

دریافت 4 MB کد خبر 6081592

دیگر خبرها

  • لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • فیلم/ حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان
  • فیلم| حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان
  • ببینید | اولین تصاویر از حمله فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله فسفری رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • حمله موفق حزب الله لبنان به خودروی نظامی صهیونیست‌ها