Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصوره سادات هاشمی نائب رئیس هیئت فوتبال استان تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کسب سه سهمیه لیگ برتر فوتسال بانوان تهران در مسابقات کشوری گفت: از نحوه برگزاری این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان تقدیر می‌کنم. لیگ تهران توانسته با تیم‌های ستارگان دشت ورامین، رهیاب تهران و سایپا ۳ سهمیه را در لیگ کشوری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما حمایت زیادی از ورزش بانوان می‌کنیم و نگاه ویژه‌ای به آن داریم و با حساسیت زیادی مسابقات را دنبال می‌کنیم.

او تصریح کرد: حضور قدرتمند در لیگ کشور برای ما اهمیت زیادی دارد، ما برای حمایت از بانوان بازی دخترانمان را از نزدیک می‌بینیم و دلگرمی‌های لازم را به آن‌ها می‌دهیم.

او افزود: با کمک شهرزاد نصیری مسئول برگزاری لیگ که دلسوزانه برای حضور تیم‌ها در لیگ کشور کمک می‌کند توانستیم نقص‌ها را برای حضور دشت ورامین پوشش دهیم تا این مسابقات هر چه بهتر برگزار شود و خللی در آن ایجاد نشود تا دوستان ما بتوانند از عالی‌ترین فرصت‌ها در این مسابقات با رقابتی سالم استفاده کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است