Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در ادامه رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشورمان دو بازی از ساعت 18:00 امروز آغاز شد. سوهان محمد قم  و فرش آرا امروز در حالی به مصاف هم رفتند که شانس هم امتیاز شدن با گیتی پسند اصفهان را داشتند، اما تساوی دو بر دو این دو تیم باعث شد فرش آرا با 12 امتیاز در رتبه پنجم و سوهان محمد با 14 امتیاز در رده دوم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر ستارگان ورامین با نتیجه سه بر دو از سد ارژنگ شیراز عبور کرد تا با 13 امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و همچنان فاصله تیم های بالای جدول نزدیک به هم باشد.

لازم به ذکر است بازی مقاومت البرز و سن ایچ ساوه از ساعت 18:30 آغاز شده که در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به سود سن ایچ دنبال می شود. در صورت پیروزی سن ایچ در این مسابقه، نماینده ساوه می تواند با 16 امتیاز در صدر قرار بگیرد. 

همچنین بازی مس سونگون به دلیل حضور در رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا به زمان دیگر دیگری موکول شد.

نتایج بازیها به شرح زیر است: 

سوهان محمد قم 2- 2 فرش آرا

ارژن شیراز 2-3 ستارگان ورامین 

مقاومت البرز 0- 1 سن ایچ ساوه 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال سن ایچ ساوه فرش آرا ستارگان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، هوادار و پیکان در ورزشگاه دستگردی رو به روی هم قرار گرفتند که این بازی جذاب با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هواداری‌ها اگرچه در پایان بازی یک امتیاز به دست آوردند اما حسرت نگرفتن سه امتیاز کامل بازی را می‌خورند چراکه با دو گل از حریف پیش بودند‌.

شاگردان شجاعی ابتدا با گل‌های سفیدچغایی و شاکری پیش افتادند اما در نیمه اول اختلاف توسط محمدحسین اسلامی به حداقل رسید و در واپسین دقایق بازی ابوالفضل زمانی کار را مساوی کرد.

هوادار با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و همچنان هم‌اتیاز با پیکان به کار خود در جدول حساس لیگ ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور