Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:20:21 GMT

تساوی دو تیم فوتسال محمد سیمای قم با فرش آرای مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۵۷۱۵

تساوی دو تیم فوتسال محمد سیمای قم با فرش آرای مشهد

تیم سوهان محمدسیمای قم در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید سردار جعفر حیدریان در نیمه نخست در میان حمایت و تشویق های پرشور تماشاگرانش توانست تیم مشهدی را با گل های مهدی فتحی در دقیقه ۸ و مهدی حسن زاده در دقیقه ۱۰ با حساب ۲ بر ۱ شکست دهد و تنها گل تیم فرش آرا را سروش احمدی نیا در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم در دقیقه ۲۶ تیم فرش آرا توسط قدرت بهادری به گل دوم و تساوی یافت و دهقانی دروازه بان تیم قم در این نیمه چند موقعیت گل تیم مشهدی را نیز خنثی کرد و سرانجام این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی پایان یافت. 

این مسابقه حدود ۲ هزار تَن تماشاگر داشت و فرهاد خلفی نماینده فدراسیون فوتبال، سید صادق موسوی ناظر داوری و انور ابراهیم پور، حمید سلیمانی، مجتبی بختیاریان و مجید اکبری داوران این مسابقه بودند.  

در تیم سرخ پوش سوهان محمدسیمای قم مهدی فتحی، حمید رشیدی، محمدرضا دهقانی فردویی، روح الله ایثاری، هاشم فرجزاده، سعید قاسمی، محمدعلی فیاضی، محمد بیضایی نژاد، مهدی حسن زاده، ناصر اطمینان، سعید قلندری و سید حسین رضوی به سرمربیگری سید مهدی غیاثی و سرپرستی علی مسعودی قرار داشتند.

در تیم زردپوش فرش آرای مشهد از استان خراسان رضوی نیز حامد سنایی، محمدعلی نیکنام، باقر محمدی، کمال کهندل، محمدرضا پیکان روز، بهزاد عظیمی، محمد عیدی، سعید سروری، عبدالرحمان سارانی، سروش احمدی نیا، قدرت بهادری و بهمن جعفری به سرمربیگری مجید مرتضایی و سرپرستی علیرضا مرتضایی قرار داشتند. 

۷۴۰۶/  ۶۱۳۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف فدراسیون فوتبال فرش فوتسال قم مشهد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل

در ادامه بازی‌های دوستانه فوتبال، بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

برای اسپانیا در این بازی رودری در دقایق ۱۲ و ۸۷ (هر دو پنالتی) و دنی اولمو در دقیقه ۳۶ و برای برزیل رودریگو در دقیقه ۴۰، اندریک در دقیقه ۵۰ و لوکاس پاکتا در دقیقه ۶+۹۰ (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند.

این دومین بازی بدون برد متوالی اسپانیایی‌ها در روز‌های فیفای ماه مارس پس از شکست یک بر صفر مقابل کلمبیا بود. برزیلی‌ها، اما بازی قبلی خود برابر انگلیس را با نتیجه یک بر صفر برده بودند.

دیگر خبرها

  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شِبه آسفالت» عشق آباد+فیلم
  • طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید