Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: برخورد تانکر حمل شیر با یک دستگاه خودروی سواری پراید در نزدیکی پلیس راه سرخه عصر امروز جمعه رخ داد.
وی ادامه داد: راننده خودروی سواری پراید در این سانحه جان باخت و راننده تانکر حمل شیر مصدوم شد. 
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: علت حادثه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رانندگی طولانی علت اصلی خستگی و خواب آلودگی و ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه است که عامل واژگونی خودروی مسافران شناسایی می‌شود.
در نظر گرفتن زمان استراحت در بین رانندگی طولانی برای رفع خستگی، مهم‌ترین توصیه پلیس راه استان سمنان برای جلوگیری از واژگونی است که سهمی حدود ۶۵ درصدی در تصادفات رانندگی جاده‌ای در استان سمنان دارد.
حدود ۶۰۰ کیلومتر از مسیر ۹۰۰ کیلومتری تهران- مشهد و بخش قابل توجهی از محور مشهد- قم به نام حرم تا حرم از استان سمنان عبور می کند، این مسیر سالانه میزبان تردد حدود ۲۰ میلیون زائر است.
۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تصادفات رانندگی خستگی و خواب آلودگی رئیس پلیس راه استان شیر مسافران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : تصادف رخ به رخ سه خودروی سواری سوناتا با ۲ پژو ساعت   صبح امروز در ۸:۲۰  صبح امروز  در کیلومتر ۴۰ جاده جندق - معلمان  رخ داد و منجر به آتش گرفتن دو خودرو و انحراف از جاده یکی از پژوها شد .

وی افزود : در این حادثه ۹ نفر از سرنشینان دو خودرو جان باختند و یک نفر مصدوم شد که با بالگرد به مرکز درمانی انتقال یافت.

پژمان قراییان مدیر اورژانس پیش بیمارستان و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت : مصدوم این حادثه یک پسر بچه حدود ۵ساله  است که هم اکنون در بیمارستان کوثر سمنان بستری است.
قراییان گفت:  خودروی پژوی دیگر نیز از جاده منحرف شد که ۴ سرنشین آن  در محل درمان شدند .

جاده جندق معلمان از مسیر‌های دوطرفه بین استان‌های سمنان و اصفهان است.

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • یک کشته و ۷ مصدوم در جاده رابُر - بافت
  • برخورد پراید و لیفان با ۷ فوتی و زخمی
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد
  • یک کشته و ۳ مجروح در تصادف رانندگی عصر امروز