Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوپک در جدیدترین گزارش خود از افزایش ۱.۷۷ دلاری قیمت نفت ایران در ماه میلادی گذشته خبر داد و تولید نفت ایران در این ماه را ۲.۲۱۳ میلیون بشکه در روز اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اوپک در جدیدترین گزارش ماهیانه خود به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد، تولید نفت ایران در ماه جولای 2019 با 47 هزار بشکه در روز کاهش نسبت به ماه قبل از آن به 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

213 میلیون بشکه در روز رسیده است. ایران در ماه پیش از آن 2.26 میلیون بشکه در روز نفت تولید کرده بود.

تولید نفت ایران در ماه جولای 2019 نسبت به متوسط سال 2018 بالغ بر 1.34 میلیون بشکه در روز کاهش داشته است. ایران در سال گذشته میلادی 3.553 میلیون بشکه در روز نفت تولید کرده بود.

میزان کل تولید نفت اوپک در ماه جولای 2019 با 246 هزار بشکه کاهش به رقم 29 میلیون و 609 هزار بشکه در روز رسیده است. افت تولید اوپک در حالی است که عربستان سعودی در این ماه 134 هزار بشکه در روز تولید نفت خود را کاهش داده است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت خام سنگین ایران در ماه جولای با 1.77 دلار افزایش نسبت به ماه قبل از آن به 62 دلار و 65 سنت رسیده است.

قیمت متوسط سبد نفتی اوپک نیز در ماه جولای با افزایش 1.79 دلاری نسبت به ماه قبل از آن به 64 دلار و 71 سنت رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد

حمیدرضا کاشانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت پیشنهادی تخم مرغ برمبنای هزینه تمام شده تولید مواد اولیه در سال جدید به معاونت امور دام ارجاع داده شده که امیدواریم هرچه سریع تر نرخ مصوب جدید اعلام شود چراکه طبق تفاهم قبلی مرغداران تا پایان عید فطر موظف به رعایت نرخ مصوب قبلی بودند.

او قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری را ۳۲ تا ۳۳ هزارتومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون مرغداران هرکیلو تخم مرغ را ۱۵ هزارتومان کمتر از نرخ مصوب قبلی و ۳۰ هزارتومان کمتر از نرخ واقعی عرضه می کنند.

کاشانی از تولید روزانه ۳ هزار و ۴۰۰ تن تخم مرغ خبر داد و گفت: با احتساب مصرف روزانه ۲ هزار و ۷۰۰ تن تخم مرغ، ۷۰۰ تن تولید مازاد بر نیاز کشور است که براین اساس تا پایان خرداد ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد باید توسط پشتیبانی امور دام خرید تضمینی شود تا پایداری تولید در معرض خطر قرار نگیرد.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن ادامه داد: بنابر آمار روزانه صنعت مرغداری ۱۰۰ میلیارد تومان ناشی از عرضه تخم مرغ کمتر از نرخ مصوب و تمام شده تولید متحمل زیان است که براین اساس در یک ماه اخیر حدود ۳ هزار میلیارد تومان متضرر شده است.

او گفت: معاونت امور دام باید هرچه سریع تر دستور خرید و جمع آوری تخم مرغ مازاد را به پشتیبانی امور دام بدهد و از طرفی کمیته قیمت گذاری در خصوص تعیین قیمت خرید حمایتی باید تشکیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد
  • تولید نفت ایران به ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه در روز رسید
  • برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • نفت ۱۰۰ دلاری؛ دور یا نزدیک؟
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز
  • قزاقستان تخطی از سهمیه تولید در اوپک‌پلاس را جبران می‌کند
  • ایران پیشتاز افزایش تولید در اوپک