Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@01:15:03 GMT

ابراز نارضایتی هافبک لیورپول از نیمکت نشینی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۵۹۴۳

ابراز نارضایتی هافبک لیورپول از نیمکت نشینی

ژردان شکیری ملی پوش سوئیسی تیم لیورپول نارضایتی خود از نیمکت نشینی را به طور علنی اعلام کرد.

به نقل از سان این هافبک خلاق و ریز نقش در فصل گذشته تنها در یازده بازی لیگ برتری به طور ثابت در ترکیب قرمزها قرار گرفت و در دو بازی ابتدایی فصل جاری در مقابل نوریچ سیتی و چلسی نیز فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که بازیکنی نظیر الکس اوکسلید چمبرلین که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته با نظر کلوپ شانس بیشتری نسبت به شکیری برای حضور در ترکیب لیورپول دارد.


طبق گزارش سان ژردان شکیری به یورگن کلوپ اعلام کرده اگر وضعیت او بهبود نیابد، گزینه ترک آنفیلد را در نظر خواهد گرفت.

 

 

شکیری پیرامون وضعیت خود به این رسانه انگلیسی گفته است:

هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نخواهد بود و من هم بعد از نیمکت نشینی ها نا امید شدم.واضح است که می خواهم دقایق زیادی در زمین حضور داشته باشم.

 

وی همچنین در رابطه با شایعات پیشنهاد دو باشگاه موناکو و گالاتاسرای اضافه کرد:
من هیچ چیزی در مورد این پیشنهادات نمی دانم.متوجه نمی شوم این داستان ها چطور ساخته می شوند.

ژردان شقیری لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژردان شقیری لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در ۲ سناریو؛ شرایط صعود قوی‌تر است یا نزول؟

روز گذشته روند حرکتی طلا و سکه ناهماهنگ بود؛ در حالی که بازار اونس طلا آرایش صعودی به خود گرفته بود قیمت‌ها در بازار داخلی ایران بر مدار ثبات بودند. بر این اساس طلای جهانی دیروز با رشد تقریبا ۱۲ دلاری به ۲۱۷۶ دلار رسید. البته در بازار امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه اونس طلا در حدود ۲۱۷۱ معامله می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز، نکته‌ی جالب معاملات دیروز ثبات سکه امامی بود. سکه بازان روز گذشته نظاره گر بازار بودند و کمتر کسی تمایل به خرید داشت؛ بنابراین فلز گران بهای داخلی در حدود ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شد که در مقایسه با روز یکشنبه تغییر نکرده بود.

در شرایط کنونی سکه بازان در مورد بازار سکه سناریو‌های مختلفی را مطرح می‌کنند. دسته‌ای از آن‌ها می‌گویند که روند قیمت‌ها کماکان هیجانی است و بعد از تعطیلات و بازگشایی کامل بازار‌ها قیمت‌ها به حالت عادی برمی گردد. به گفته این دسته تا زمانی که بازار به صورت رسمی و کامل فعالیت خود را آغاز نکند احتمال نوسانی شدن قیمت‌ها وجود دارد.

از سوی دیگر آن طور که فنی‌های بازار می‌گویند معتقدند با توجه به قیمت فعلی سکه، سکه‌بازان امروز مرز مهم ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارند و در صورتی که بالای این مرز ماندگار شود احتمال تداوم رشد سکه وجود دارد.

با این حال اگر امروز سکه بازان از مرز ۳۹ میلیون تومان عقب نشینی کنند ممکن است سکه در گلم اول به سمت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در گام دوم به سمت نیمه کانال یاد شده عقب نشینی کند.

دیگر خبرها

  • نارضایتی شدید آمریکا از وتوی روسیه درباره کره شمالی
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج + فیلم
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • دهقان: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • قیمت سکه در ۲ سناریو؛ شرایط صعود قوی‌تر است یا نزول؟