Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:27:35 GMT

حسن تفتیان راهی پاریس شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۵۹۷۷

حسن تفتیان راهی پاریس شد

سریع‌ترین مرد ایران با هدف آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو به پاریس سفر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، حسن تفتیان سریع‌ترین دونده ایران امروز(جمعه، ۲۵ مرداد) با هدف حضور در اردوی تدارکاتی یک‌ماهه در کمپ‌ اینسپ پاریس راهی فرانسه شد تا تمرینات خود را زیر نظر اونتانون‌گای مربی فرانسوی‌اش از سر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفتیان در این مورد گفت: پس از ارائه برنامه‌های آماده‌سازی در اردوی تدارکاتی فرانسه به فدراسیون و موافقت و حمایت مسئولان فدراسیون، امروز از تهران به پاریس آمدم تا به مدت یک ماه تمریناتم را زیر نظر آقای گای در کمپ‌ اینسپ پاریس شروع کنم.

او در خصوص‌ حضورش در مسابقات بین‌المللی اروپا گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در چند مسابقه بین‌المللی شرکت کنیم تا شرایط را ارزیابی کرده باشیم و بتوانیم رکوردها را ارتقاء دهیم. یکی از آن مسابقات تورنمنت امروز در سوئد بود که به آن نرسیدم. مسابقه بعدی جمعه آینده در بروکسل بلژیک است که شرکت می‌کنم و اگر آقای گای موافقت کند، دو روز بعد در وورلد چلنج‌مادرید هم‌ می‌دوم. البته هنوز قطعی نیست و باید دید تصمیم مربی چیست. مسابقه بعدی هم تورنمنت سوئیس است که حضور خواهم یافت.

تفتیتان در پایان گفت: در این‌ یک‌ماه تمرینات پرفشاری خواهم داشت تا به اهدافم برسم. حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو، مهم‌ترین اهداف پیش رویم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن تفتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک