Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور استان‌های رسانه ملی در بجنورد گفت: صدا و سیما برای حضور پر شور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کرده است. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، علی دارابی عصر امروز در آیین افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها اظهار داشت: سال 98 که به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری عنوان گرفته است بهترین فرصت است که مولد کار و کسانی که در راستای رونق کسب و کار در جامعه خدمت می‌کنند را معرفی نماییم چراکه آن‌ها مجاهدان عرصه تولید و کار در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره صدا و سیما به توسعه پایدار خراسان شمالی شتاب می‌بخشدصدا و سیما می‌تواند خراسان شمالی را به‌عنوان بهشت سرمایه‌گذاری معرفی کندمراسم رونمایی از مستند «قصه‌های مقاومت»|ابراز امیدواری رئیس بسیج صدا و سیما بر تداوم ساخت مستندهای جبهه مقاومت

وی با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری افزود: مهم‌ترین وظیفه صدا و سیما در راستای برگزاری انتخابات این است که فضا را برای مشارکت گسترده مردم جهت حضور در صندوق‌های رای فراهم و به برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند کمک کند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه رسانه ملی باید پیام‌های مثبت و امید دهنده را به جامعه منتقل کند٬ خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری باید وحدت و اتحاد در کشور برجسته و اختلافات به حاشیه رود و در این بین رسانه‌ها و شبکه‌های استانی نیز باید توسعه پایدار که شعار این جشنواره است را جزء اولویت‌های رده اول خود قرار دهند.

دارابی با تاکید بر اینکه رسانه‌های استانی باید توسعه مدار و پیشرفت محور باشند٬ تصریح کرد: رسانه‌های استانی باید مزیت‌های کشور را ترسیم کرده و غیرت‌های جوانان، دانشمندان و نخبگان و فرهیختگان و هنرمندان را با زبان هنری به مردم و جامعه تبیین کنند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما رقابت فعلی صدا و سیما را با فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای تنگاتنگ عنوان کرد و ادامه داد: علی‌رغم اینکه فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای فعالیت دارند اما رادیو و تلویزیون از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در شرایط فعلی رویکرد مخاطبان به سمت شبکه‌های بومی و شبکه‌های استانی است. لذا باید مدیریت خاص در این زمینه اتخاذ کرد.

دارابی با اشاره به مزیت‌های این جشنواره و دستاوردهای آن برای خراسان شمالی٬ خاطرنشان کرد: جشنواره فرصتی برای معرفی بهتر استان و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن است. علاوه بر اینکه در هفته فرهنگی و هنری٬ شور و نشاط در بین کودکان و فرزندان این استان ایجاد و چهره استان را دگرگون کرد. همچنین این جشنواره سبب شد که مشاهیر و مفاخر خراسان شمالی بر صدر نشسته و جوانان با سرمایه‌های اجتماعی خود بیشتر آشنا شوند.

وی در پایان با بیان اینکه میهمانان این جشنواره بهترین سفیران برای معرفی خراسان شمالی به استان‌های خود هستند٬ افزود: وحدت و همدلی، توسعه خدمات زیربنایی و زیرساخت‌ها، تحقق عدالت رسانه‌ای در مناطق مرزی و تمرکز زدایی از دیگر مزیت‌های این جشنواره برای خراسان شمالی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی خراسان شمالی، گفت: ۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، هوشنگ محمدی امروز در استانداری خراسان شمالی در دیدار با استاندار ضمن تشریح اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی، مصوبات سفر در بخش سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار داشت: 63 درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شده است.

وی افزود: در خصوص ساخت مسکن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و پیگیری استخدام نیروی انسانی در این سازمان  اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده و برنامه‌هایی از جمله برگزاری آزمون جذب نیروی متخصص مختص وزارت جهاد کشاورزی برای رفع این موضوع در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای سال جاری در تخصیص منابع حوزه بخش کشاورزی عنایت ویژه وجود دارد تا جهش تولید در بخش کشاورزی استان اتفاق بیفتد.

محمدی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در حوزه کشاورزی نقش بسزایی در تامین معیشت مردم دارد، افزود: استعداد این منطقه در حوزه دامی باید بیش‌از قبل مورد توجه قرار گیرد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی در تمام ابعاد، مساعدت وی را برای تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی و اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری به استان برای پیشبرد بهتر اهداف در این بخش را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 40 درصد از پست های سازمانی در استان خالی است، پیگیری برای اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز و تکمیل پست ها و همچنین توجه ویژه به مسکن کارکنان را مورد توجه قرار داد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان، خواستار مساعدت در تخصیص کامل این اعتبارات، برای پیشبرد اهداف و اعتلای بخش کشاورزی شد.

حسین نژاد ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی و جهش تولید در بخش کشاورزی در استان بهره ببریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • ۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • حضور پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • تجمع پرشور مردم مشهد در حمایت از حمله سپاه + فیلم
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند