Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:31:18 GMT

مرز خسروی عوارض خروج از کشور ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۰۷۲

مرز خسروی عوارض خروج از کشور ندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمد ابراهیم الهی تبار درستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه گفت:پیش بینی می‌شود روزانه حدود ۶۰ هزار نفر می‌توانند از ۵۸ ورودی (گیت) تردد در مرز خسروی وارد عراق شوند لازم است فاصله هزار متری خروجی مرز خسروی تا ورودی کشور عراق مسقف و مجهز به خنک کننده شود تا تردد زائران برای تردد از این مسیر دچار سختی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الهی تبار با بیان اینکه زائران ۱۸ استان کشور از مسیر کرمانشاه به سمت عتبات عالیات خواهند رفت افزود: از این میان زائران هفت استان به سمت مرز خسروی هدایت می‌شوند که البته تنها می‌توان خودرو‌های عمومی را اجبار به تعیین مقصد کرد.

وی ادامه داد: از سه راهی نصرآباد به سمت مرز خسروی اجازه تردد خودرو‌های شخصی داده نمی‌شود و لازم است برای جابجایی مناسب زائران وسایل نقلیه عمومی به اندازه کافی تامین و در این مکان مستقر شود.

خسروی تا بغداد پایتخت عراق ۱۸۷، کربلا ۲۹۳، کاظمین ۲۰۳، سامرا ۲۲۰ و نجف ۳۶۲ کیلومتر فاصله دارد در حالی که فاصله مهران، چذابه و شلمچه تا کربلا به ترتیب ۳۰۰، ۴۵۸ و ۵۵۲ کیلومتر است.

آئین معنوی راهپیمایی اربعین حسینی امسال از اواسط مهر ماه آغاز و در روز ۲۸ مهر (اربعین) به اوج می‌رسد.

انتهای  پیام/ز

 

زائران ۱۸ استان کشور از مسیر کرمانشاه به سمت عتبات عالیات خواهند رفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد