Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@23:55:42 GMT

هنرمندان و رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۳۵۹

هنرمندان و رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی شامگاه جمعه در آیین آغاز بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداو سیمای استانها در بجنورد، حضور هنرمندان و مهمانان این جشنواره در استان را مایه دلگرمی اصحاب رسانه و هنرمندان این دیار خواند و اظهار داشت: امیدوارم برگزاری این جشنواره، پیشرفت های چشمگیرتری نصیب استان و حوزه رسانه این استان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: یکی از برکات این جشنواره، معرفی بهتر و شناسانده شدن استان است و یقینا استان با این جشنواره شخصیت جدیدی پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، رسالت رسانه ملی را جهاد کبیر و دفاع نرم توصیف کرد و گفت: دشمنان ما باورها و ارزشهای ما را هدف گرفته اند و درتلاشند تا آنها را در جامعه کمرنگ کنند و ما باید با شناخت زمانه، خود را برای مواجهه با آنان آماده کنیم و شما خط مقدم این جبهه اید و با هنرمندی خود می توانید نقشه های دشمن را نقش بر آب کنید.

یعقوبی اظهار داشت: دشمن شبهه می افکند و در تلاش است تا شبهه و شهوت را در جامعه بگستراند و صدا و سیما و رسانه ملی باید کاری کند که این توطئه ها خنثی شود و قهرمان های تقلبی و بدلی که دشمنان در جامعه برجسته کرده اند، کنار گذاشته شده و قهرمان های ملی و دینی ما پررنگ شده و جای آنها را بگیرند. 

وی افزود: دشمنان ما می خواهند باورهای این ملت را به گونه ای تغییر دهند که در مسیر اهداف آنها باشد و برای به زنجیر کشیدن یک ملت نیز باید باورهایش تغییر کند و این وظیفه و رسالت هنرمندان و رسانه ها است که نگذارند این اتفاق بیفتد.

امام جمعه بجنورد پیشنهاد کرد برای ماندگاری طعم شیرین جشنواره در ذائقه مردم استان و دیگر مناطق کشور، ۲۵ استانی که امسال با سیل مواجه نشدند، هر یک ۲۵ واحد مسکونی برای روستاییان استان های آسیب دیده از سیل بسازند تا یادگاری از این جشنواره بماند.

رنگین کمان اقوام

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی نیز از این استان به عنوان رنگین کمان اقوام و کلکسیون افتخارات یاد کرد و گفت: تقارن برگزاری این جشنواره با عید غدیر، سالروز میلاد امام هادی (ع)، دهه امامت و ولایت و سالروز بازگشت آزادگان به میهن را به فال نیک می گیریم.
حمید قربانی جم از همه عوامل برگزاری این جشنواره و حمایت های ویژه رئیس رسانه ملی، معاون امور استانهای سازمان، استاندار خراسان شمالی و استانداران گذشته این استان قدردانی کرد و افزود: اگر نگاه بلند توسعه گرایانه مسئولان، به ویژه استاندار نبود این جشنواره در استان برگزار نمی شد.

وی از مهمانان این جشنواره به عنوان سفیران فرهنگی خراسان شمالی نام برد و اظهار داشت: این جشنواره امکان معرفی بهتر خراسان شمالی را فراهم می کند.

در این آیین با تجلیل از شماری از خانواده های شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهید خبرنگار خراسان شمالی، از تعدادی از سینماگران، قهرمانان کشتی باچوخه، هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی مقامی استان خراسان شمالی از جمله «آنامراد رستگاری، سهراب محمدی و استاد عیسی قلی پور» تقدیر شد.

بیست ودومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صداو سیما ۲۵ تا ۲۷ مردادماه در بجنورد برگزار می شود. 

ب/۵۱۳۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف پیشکسوتان خانواده دوران دفاع مقدس صدا و سیما کشتی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی

 محمدرضا قهرمانیان  گفت: بخش‌هایی از بنای تاریخی استان شامل سبزه‌میدان بجنورد، قلعه خان مانه و سملقان، امام زاده نبی رازو جرگلان، باغ مزار و رباط عشق گرمه، حمام تاریخی جاجرم، حمام بام اسفراین، آب‌انبار صفی‌آباد، پایاب الله آباد؛ حمام گلیان و خانه یحیی بیگ شیروان و حمام چری و حمام فاروج در سال گذشته مرمت شد.
وی در اداره اشاره‌ای هم به ثبت اثر کردو گفت: در سال گذشته شش اثر تاریخی ناملموس از خراسان شمالی شامل اماج و کماج، عید اول، دسته روی ایام محرم و صفر، پخت خوراک قلیف چال، پخت غذای محلی کمه جوش، قورتو و ده و که لی و پخت نان علفی در فهرست میراث ملی کشور ثبت شد.
به گفته قهرمانیان دو اثر طبیعی غار کسگ و درخت کهن‌سال چنار قلعه چه ایرج اسفراین نیز در فهرست میراث ملی طبیعی به ثبت رسید.
در خراسان شمالی هزارو ۱۵۱ اثرتاریخی شناسایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی
  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام