Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران گفت می‌خواهم مردم کلمه «بیماران روانی» را در خاطر داشته باشند. این افراد (کسانی که تیراندازی می‌کنند) از بیماری روانی رنج می‌برند و کسی درباره آن حرفی نمی‌زند.

وی در ادامه افزود: «معتقدم که ما نیازمند ایجاد موسساتی ویژه (برای بیماران روانی) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیازمند بازگشایی بیمارستان‌هایی برای بیماران روانی هستیم و نمی‌توانیم به این افراد اجازه دهیم که در خیابان‌ها حضور داشته باشند. ما در آمریکا به تیمارستان‌های بیشتری نیاز داریم!

روز ۱۲ مرداد ماه بود که در پی تیراندازی کور یک فرد مسلح در شهر «اِل‌پاسو» واقع در ایالت تگزاس (آمریکا)، بیست نفر جان خود را از دست داده و بیست‌وچهار تن دیگر نیز زخمی شدند. در همان روز نیز یک تیراندازی مرگبار دیگر این بار در شهر «دیتون» ایالت اوهایو روی داد که در این حادثه ۱۰ نفر، از جمله فرد مهاجم، کشته و ۱۶ نفر دیگر هم در جریان این تیراندازی زخمی شدند.

پس از این تیراندازی‌ها و افزایش انتقاد‌ها از دونالد ترامپ به دلیل اظهارات نژادپرستانه‌اش، وی مدعی شد بیماران روانی عامل این تیراندازی‌ها بودند. این در حالی بود که «جو بایدن» نامزد پیشرو انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها، دونالد ترامپ را به هیزم ریختن در آتش سفیدبرترپنداری متهم کرد به گفته او، این امر، عامل چندین تیراندازی جمعی در ایالات متحده شده است.

دولت‌های آمریکا همواره تیراندازی‌های مرگباری که توسط آمریکایی‌های سفیدپوست انجام می‌شود را به مساله بیماران روانی نسبت می‌دهند و تمایلی به تروریستی خواندن این حوادث ندارند. این درحالیست که، اغلب حوادثی که عوامل آن به سیاه پوستان یا دیگر اقلیت‌های دینی مرتبط است را بلافاصله تروریستی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان بدره از دستگیری عاملان تیراندازی که در ایام تعطیلات نوروز در یکی از روستاهای بدره اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد زمان بیگی امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده پلیسی دو نفر را در این رابطه شناسایی کردند و پس از هماهنگی با امور قضائی طی عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهمان در یکی از شهرستان‌های همجوار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کردند، گفت: هر دو نفر متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 744797

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت