Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-23@23:10:28 GMT

بازگشت حجاج به کشور از امروز

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۴۵۴

بازگشت حجاج به کشور از امروز

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت هواپیمایی ایران ایر اعلام کرد: پروازهای بازگشت حجاج از امروز تا ۱۷ شهریور انجام می‌شود.

بر اساس اعلام این شرکت، با انجام ۳۶۴ پرواز از طرف ایران ایر بیش از ۸۸ هزار و ۵۰۰ حاجی به کشور باز می‌گردند و جهت سهولت در تردد بیماران و اعزام هرچه سریعتر آن‌ها به کشور فردا یک پرواز به آن‌ها اختصاص داده‌ شده است ضمن اینکه مقصد پرواز ویژه حجاج بیمار فرودگاه امام خمینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی ره ایران ایر بازگشت حجاج حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران به حج عمره از فردا آغاز می شود

به گزارش پارس نیوز، محمدحسین آجیلیان در آستانه آغاز عملیات حج عمره ۱۴۰۳، اظهار کرد: این عملیات ۱۰ روزه است و روزی یک پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

وی با اشاره به فرودگاه‌های عامل حج عمره افزود: زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و در قالب ۱۱ پرواز نیز از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.

مسؤول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، گفت: دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند.

بر اساس اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، آجیلیان با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: تمامی پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

منبع : دانشجو

دیگر خبرها

  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره
  • اعزام زائران به حج عمره از فردا آغاز می شود