Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:23:04 GMT

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کربلا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۵۵۷

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  پروانه حیدری گفت: در زمینه ارایه تسهیلات از طرح‌های با توجیه اقتصادی حمایت میکنیم و از ایده‌های جدید در صنایع دستی استقبال می‌کنیم.
او ادامه داد: در ۲ سال گذشته دو تشکل از صنعتگران تشکیل شده است که می‌تواند به پیشبرد اهداف توسعه صنایع دستی و رسیدگی مشکلات هنرمندان کمک کند اتاق بازرگانی یک ظرفیت برای صنعتگران است که می‌تواند به دستیابی به بازار‌های خارج از کشور کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه صنایع دستی می‌تواند ملاکی برای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی باشد، بیان داشت: برای برپایی یک نمایشگاه در ایام محرم و اربعین در کربلا در حال رایزنی هستیمدر زمینه مواد اولیه با همفکری صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی امیدواریم به نتیجه‌ای مناسب و راهکاری اصلی برسیم.

انتهای پیام/ز

 

اتاق بازرگانی یک ظرفیت برای صنعتگران است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان گفت: این نمایشگاه در ۱۰ غرفه تولیدات سفال و سرامیک، رودوزی‌های سنتی، منبت، گلیم، چرم دست دوز، زیورآلات سنتی و گره چینی برای بازدید علاقمندان دایر شد.
حمید رازقی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی تا ۱۳ فروردین ماه دایر است، افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، آداب و رسوم و صنایع دستی شهرستان شیروان به گردشگران برپا شده است.
در این نمایشگاه تصاویری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی خراسان شمالی به نمایش گذاشته شده و برخی از غرفه نمایشگاه‌ها نیز در زیر سیاه چادر‌ها دایر شده است.
انواع گلیم و سفره کردی، جاجیم، پارچه‌بافی، چادرشب‌بافی و حوله‌بافی، کلاه کرکی، دوخت لباس‌های سنتی، زیورآلات محلی، چاروق، انواع سفال از مهم‌ترین هنر‌های دستی خراسان شمالی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان
  • فروش نوروزی بیش از پنج میلیارد تومان صنایع دستی در مازندران
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا
  • برپایی ۳۰ بازارچه نوروزی صنایع‌دستی برای حمایت از هنرمندان بومی در گلستان
  • برپایی ۳۰ بازارچه نوروزی صنایع‌دستی در استان گلستان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در موزه‌های آذربایجان‌غربی
  • گشایش نمایشگاه صنایع دستی در خوی