Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@13:51:03 GMT

کوتینیو در آستانه انتقال به بایرن مونیخ!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۶۹۴

کوتینیو در آستانه انتقال به بایرن مونیخ!

هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه انتقال قرضی به بایرن مونیخ قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های اسپانیایی از توافق میان فیلیپ کوتینیو و باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای انتقال قرضی و یک ساله فیلیپ کوتینیو به باشگاه آلمانی خبر می‌دهند.

بر این اساس نام کوتینیو از لیست بازی امشب بارسلونا مقابل بیلبائو  خط خورده است و گفته می‌شود که وی روز یکشنبه برای عقد قرارداد به مونیخ خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال می‌تواند در حضور نیمار در بارسلونا هم اثرگذار باشد، جایی که این بازیکن یکی از موضوعات گفت و گو میان دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن بود.

بایرن از ابتدا به دنبال جذب عثمان دمبله بود اما رقم بالای باشگاه بارسلونا که اعلام کرد با کمتر از 70 میلیون یورو این بازیکن سابق دورتمند را واگذار نخواهد کرد.

عدم امضای قرارداد با لروی سانه که در ترکیب منچستر سیتی مصدوم شد و جذب دمبله، باوارایی‌ها را به سمت کوتینیو کشاند و تنها مسئله مهم در این باره میزان دستمزد سالیانه کوتینیو است که 11 میلیون یورو در بارسا می‌گیرد و این در شرایطی است که در بایرن مونیخ بالاترین دستمزد را روبرت لواندوفسکی با 10 میلیون یورو دریافت می‌کند.

کوتینیو یکی از گرانترین خریدهای تاریخ بارسلونا است که بایرن مونیخ می‌تواند برای استحکام خط هافبک خود این بازیکن توانمند را به خدمت بگیرد تا قدری از فشارهای رسانه‌ها علیه خود رهایی یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال بارسلونا بایرن مونیخ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم

سال 1999 در چنین روزی، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل ماریو باسلر دینامو کیف را شکست داد و راهی فینال این رقابت ها شد. باسلر در 110 بازی برای بایرن، 28 گل به ثمر رساند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم