Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@10:43:00 GMT

حمله مرزبان آمریکا با تقلید از سبک داعش

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۷۹۳

حمله مرزبان آمریکا با تقلید از سبک داعش

جمعیت معترضان در بیرون زندانی در ایالت «رودآیلند» آمریکا با هجوم وانت سیاهِ متعلق به این زندان روبرو شد.

گفته شده معترضان روی آسفالت مقابل زندان «وایات» در ایالت «رود آیلند» نشسته بودند که ناگهان این خودرو به سمت آنها هجوم آورد و راننده خودرو بعد از داد و فریادهای معترضان برای یک لحظه خودرو را متوقف کرد، اما ناگهان دوباره به سمت معترضان هجوم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این حادثه تلفاتی در بر نداشته، اما زخمی شدن برخی معترضان باعث شد تا آن‌ها روانه بیمارستان شوند.

به گفته شاهدان عینی راننده خودرو مهاجم، یکی از مأموران بازداشتگاه بوده که لباس فرم به تن داشته و هنگام حادثه نیز نیروهای پلیس حاضر در صحنه دخالتی در ماجرا نکردند و راننده بعد از حمله وارد بازداشتگاه مورد نظر شده و به کار خود ادامه داده است.

معترضانی که روبروی بازداشت‌گاه‌های مهاجرتی رودآیلند تجمع کرده بودند، خواستار تعطیلی اداره گمرک و مهاجرت آمریکا و بازداشتگاه‌های محل نگهداری مهاجران در سراسر آمریکا بودند و شعارهایی علیه برخورد خشن ماموران دولتی علیه مهاجران سر می‌دادند.

طی بیش از دو سالی که ترامپ در کاخ سفید حضور دارد، ده‌ها هزار پناهجو در مرزهای جنوبی این کشور بازداشت شده و به اردوگاه‌هایی منتقل شده‌اند که نمایندگان کنگره آمریکا وضعیت آن‌ها را «فاجعه‌بار» توصیف کرده‌اند.

بسیاری از گروه‌های حقوق بشری غیردولتی در آمریکا و خارج از این کشور خواستار توقف برنامه‌ها ضدمهاجرتی ترامپ شده‌اند و آن را ضدانسانی توصیف کرده‌اند.

64231

کد خبر 1290237

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو زندان کاخ سفید مهاجرت کنگره آمریکا ایالات متحده آمریکا نفتکش باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم خودرو ایران و انگلیس انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک بازداشتی در بازداشتگاه وزرا

یک منبع آگاه گفت: یک نفر از «اراذل و اوباش» که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه به علت ایست قلبی فوت کرده است.

به گزارش ایرنا؛ این منبع آگاه روز سه‌شنبه اعلام کرد: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد
  • بعد از حمله سپاه معترضان سال ۱۴۰۱ و ۸۸ هم شادی کردند | ۱۲ موشک هایپرسونیک ما به هدف خورد
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟
  • مرگ یک بازداشتی در بازداشتگاه وزرا