Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رئیس کمیسیون ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از وظایف مدیریت شهری در بطن جامعه، ترویج ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی است، در این زمینه مدیریت شهری باقرشهر در برخی از رشته‌های ورزشی همچون پیاده روی خانوادگی و مسابقات دو بستر سازی کرده و با بکار گرفتن مربیان مجرب در سالن‌های ورزشی باقرشهر این امکانات را در اختیار عموم شهروندان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی یادآور شد: طی بازدیدی که در روزهای گذشته از اماکن ورزشی از جمله خانه ژیمناستیک، مجموعه ورزشی فدک ، سالن ورزشی و بدنسازی غدیر و استادیوم ایثارگران داشته ایم سعی نمودیم تا مشکلات این اماکن را که از نزدیک مشاهده کرده و درصددد رفع آنان برآیم .

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان در خصوص برخی از مشکلات این اماکن ورزشی گفت: مشکل سیستم تهویه و سرمایش سالن فدک، آبسردکن های مجموعه، رنگ آمیزی فضای داخلی سالن فوتسال غدیر و مشکلات ورود و خروج ورزشکاران از درب اصلی استادیوم ایثارگران از جمله مشکلاتی بود که در این بازدید مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت .

وی در پایان ضمن تاکید بر ورزش همگانی در سطح شهر خاطرنشان کرد: در هر شهری که میزان فعالیت های ورزشی در بین مردم بیشتر باشد به طبع شهروندان از سلامت و نشاط ویژه ای برخوردار هستند لذا در مجموعه شورای اسلامی باقرشهر برآنیم تا بتوانیم با ایجاد بستر مناسب برای ورزش همگانی در سطح شهر و نهادینه سازی فرهنگ ورزش کردن قدم های مثبتی در خصوص سلامت شهروندان برداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شورای شهر فوتسال ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»