Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:02:15 GMT

محسن تنابنده تهدید کرد!

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۶۹۱۲

محسن تنابنده تهدید کرد!

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ محسن تنابنده که این روزها فیلم «قسم» را در حال اکران دارد، به بهانه ساخت دومین فیلمش در سینما، به یادآوری تجربه نخست خود در فیلمسازی پرداخت و گفت: وقتی می‌خواستم کار اول را شروع کنم خیلی دستپاچه بودم، سرمایه گیر نمی‌آمد، اما من به واسطه بازیگر بودن، همه چیز را با هم داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید نباید «گینس» را شروع می‌کردم با عجله؛ با اینکه اتمسفر خوبی داشت و رابطه آن سه برادر را خیلی دوست داشتم، اما در نهایت آن چیزی که می‌خواستم نشد. عمده سرمایه گذاران وقتی فیلمی را قرار است من کارگردانی کنم خیلی علاقه دارند که بازی هم بکنم. «قسم» هم شامل همین ماجرا می‌شد.

او در پاسخ به اینکه چرا در «قسم» خودش بازی نکرده، اظهار کرد: بالاخره تجربه «گینس» را ازسر گذرانده بودم. الان اگر برگردم و عجله‌ای در کار نباشد، یقینا بازی نمی‌کنم. تازه سر «قسم» این شرایط فرق می‌کرد و کار سخت‌تر بود. حتی اگر این چنین نبود هم دیگر تمایل ندارم در کاری که کارگردانی می‌کنم بازی کنم.

تنابنده در مورد انتخاب مهناز افشار برای بازی در شخصیت اصلی فیلمش گفت: برای من معنای ریسک نداشت. مهناز را می‌شناختم و می‌دانستم این توانایی‌ها را دارد که از پس این نقش برآید. برای من جنبه متفاوت بودن مهناز مهم بود؛ اینکه دلم نمی‌خواست تصویر نزدیک شود به فیلم‌های دیگر. دلم می‌خواست برای «قسم»، همه چیز ناب باشد...از نظر خودم و حدت و انسجام در این پرسوناژ یکدست درآمده و فکر می کنم بدون اهانت به بازیگران دیگری که کار کردند و حتی خوب بودند که دیده شدند، مهناز می‌توانست سیمرغ بگیرد.

تنابنده همچنین درباره «پایتخت ۶» که قرار است تصویربرداری آن از پاییز امسال آغاز شود، اذعان داشت: می‌توانم اینگونه بگویم، اگر شرایطی که لازم است مهیا نشود و خواسته‌های حداقلی ما برآورده نشود، فصل 6 «پایتخت»، آخرین حضور من در تلویزیون خواهد بود. فصل ششم هم به واسطه قول به مردم و تعهدی که دارم ساخته می شود.

او دلیل گلایه مندی‌اش از تلویزیون را این گونه توضیح داد: محترمانه اگر بخواهم بگویم این می‌شود که تلویزیون عاشق «محصول» است نه «سازنده». وقتی محصول تولید شود، ما فراموش می‌شویم. انگار سازنده دیگر اهمیتی ندارد. بعد از دوره‌ای، دوباره شما عزیز می‌شوید برای‌شان.

تنابنده در پایان گفت: سیاست یک بام و دو هوا تلویزیون آزار می دهد آدم را. رغبت آدم را می‌گیرد.

منبع: سازندگی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت تلویزیون سینما قسم محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی شد +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سریال نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد و کارگردانی حسین حقانی با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان ساخته شده است و اثری اقتباسی است که از امروز اول اردیبهشت ماه از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین بازپخش آن نیز از شبکه امید روی آنتن می‌رود.


این مجموعه شنبه، یکشنبه و دوشنبه حوالی ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما و چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید روانه آنتن می‌شود.

همزمان با پخش، تیزر این مجموعه نیز رونمایی شده است که ساخت آن بر عهده سیدعلی نوروزیان بوده است.  

برای این مجموعه تیتراژی هم طراحی شده که مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده تیتراژ و معین ادیم آهنگساز آن است و ترانه تیتراژ هم بر عهده مهناز رودساز نویسنده مجموعه بوده است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

در «هیس، هیچی نیس!» از بازیگران تئاتری بهره گرفته شده است که ۱۵ بازیگر اصلی و ۲۰ بازیگر فرعی را شامل می‌شوند.

مجید امیری، علی فرحناک، حمید لاجوردی، ماشالله کوهستانی، مهدی برقعی، مجید بخششیان، محمد حاج بابایی، مهناز رودساز، مهدی ملاک و جواد پیروزی از جمله این بازیگران هستند.

همچنین زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه این مجموعه هستند که فصل نخست آن در ٢۶ قسمت به نگارش درآمده است.

سازمان سینمایی سوره، مرکز تولیدات نوجوان را با هدف تمرکز بر مخاطبان کودک و نوجوان و به عنوان یکی از بازو‌های تولید آثار هنری خود تأسیس کرده است.

تیزر این مجموعه را در ادامه تماشا کنید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!
  • از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی شد +فیلم