Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر پرتغالی سیتیزن ها معتقد است که فیل فودن هافبک انگلیسی و جوان این تیم سطح بسیار بالایی دارد. 

طرفداری - برناردو سیلوا وینگر پرتغالی منچسترسیتی عنوان کرد که فیل فودن هافبک جوان این تیم، روزی در زمره بهترین بازیکنان میانی دنیای فوتبال قرار خواهد گرفت. 

به گزارش ManchesterEveningNews، به نظر می رسد که آینده درخشانی در انتظار فودن 19 ساله باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها با تمامی پیشنهادهای انتقال قرضی برای هافبک جوانش مخالفت کرده است تا او را در این فصل در اختیار داشته باشد. فودن جوان فصل گذشته و با به ثمر رساندن تک گل حساس و پیروزی بخش تیمش در بازی مقابل تاتنهام، پیشرفت خود را به فوتبالدوستان نشان داد و توجه گواردیولا را بیش از پیش به خود جلب کرد. برناردو سیلوا اما که با توجه به عملکرد مطلوبش در فصل گذشته، احتمالا یکی از کاندید های توپ طلای امسال نیز خواهد بود، عنوان کرد بر مبنای چیزهایی که در ساق پاهای فودن دیده است، این بازیکن جوان می تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. وینگر پرتغالی سیتیزن ها در گفت و گو با BBC، اذعان داشت: 

بهتر است که زیاد از حد به او فشار نیاوریم چرا که متولد سال 2000 است و فکر می کنم که حدود 6 سال از من کوچکتر باشد. با این حال، او استعداد بسیار بسیار زیادی دارد و اگر بتواند مانند حالا، به تلاش های مکررش ادامه دهد و ذهنیت خوبی داشته باشد که در حال حاضر از این ویژگی برخوردار است، می تواند طی یک الی دو سال به یکی از بهترین هافبک های دنیای فوتبال تبدیل شود و پتانسیل رسیدن به این مهم را نیز دارد. 

سیلوا در ادامه عنوان کرد: 

در طول دوران حرفه ای ام فشار زیادی روی شانه هایم قرار نداشت چرا که مرحله به مرحله پیشرفت کردم. با این حال، کار برای فیل (فودن) که قدم اول را با تیمی مانند منچسترسیتی شروع کرده، بسیار سخت است. من از بنفیکا به موناکو و سپس از آنجا به منچسترسیتی آمدم و کار برای من ساده تر بود. فیل از فوتبال بازی کردن لذت می برد و کاری که می کند را دوست دارد. او باید به کارهایی که در حال حاضر انجام می دهد ادامه دهد و قطعا در آینده ای نزدیک به موفقیت خواهد رسید. وقتی مانند فودن ذهنیت و توانایی خوبی داشته باشید، بحث اصلی زمان است. برخی اوقات یک بازیکن فقط به 6 ماه یا یک سال زمان نیاز دارد، با این حال دیر یا زود او به یکی از بهترین ها تبدیل خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن اعلام کرد منچسترسیتی مصمم است تاریخ سازی کند و به اولین تیمی تبدیل شود که چهار سال متوالی قهرمان لیگ برتر می‌شود. او به این ترتیب برای آرسنال و لیورپول‌ کری خوانده که در فاصله نزدیم با سیتی به دنبال قهرمانی در  فصل جاری لیگ برتر هستند.

شاگردان پپ گواردیولا روز چهارشنبه در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و به رویای خود برای کسب سه گانه متوالی پایان دادند.

سیتی روز شنبه در نیمه نهایی جام حذفی در ومبلی به مصاف چلسی می‌رود و با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل صدرنشین لیگ برتر است.

فودن در مصاحبه با میل اسپورت گفت:"می‌دانیم اگر این بار در لیگ برتر قهرمان شویم، کار جدیدی انجام داده‌ایم. این هدف ماست. هر بار آماده می‌شویم تا به زمین برویم، این جمله روی دیوار است.جمله این است:"هنوز هیچکس چهار بار متوالی قهرمان لیگ نشده است." می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم. هر روز می‌نشینم، به آن شعار نگاه می‌کنم و با خودم فکر می‌کنم:"چرا که نه؟"

فودن 23 ساله که از 6 سالگی در منچسترسیتی حضور داشته درباره این باشگاه گفت:"من در تمامی رده‌های سنی بازی کرده‌ام.من برای خودم، باشگاه و بازیکنان جوان‌تر آکادمی خیلی خوشحالم. نکاتی زیادی از کودکی یاد گرفته‌ام که برای من خیلی ارزش دارد. من باید در سن بسیار کم بالغ می‌شدم. مجبور بودم به حرف‌های خیلی‌ها گوش کنم که صحبت‌های مختلفی انجام می‌دادند. مثل اینکه می‌گفتند من به اندازه کافی بازی نمی‌کنم و باید با انتقال قرضی جدا شوم. منظورم این است که در آن زمان کوین دی‌برویه و داوید سیلوا جلوتر از من بودند و خودم هم می‌دانستم که لیاقت بازی کردن را ندارم. اما اکنون می‌خواهم الگوی این آکادمی و بچه‌های کوچک‌تر باشگاه باشم. به آن‌ها می‌گویم که هرگز از عشق به فوتبال دست برندارند. چون اگر آن را دوست داشته باشید، هرگز از کار سخت نمی‌ترسید. امیدوارم بازیکنان کوچک‌تر به من نگاه کنند و با خود بگویند:"اگر فیل این کار را کرد پس چرا من نتوانم این کار را انجام دهم؟"

دیگر خبرها

  • کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم
  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • انتقاد فان باستن از برناردو سیلوا: او بدترین ضربه پنالتی ممکن را زد
  • راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در جهنم اتحاد
  • هنر پنالتی زدن: راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در اتحاد
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم