Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادی، گفت: کتاب«نام: سیدرضا» در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز  به میهن اسلامی در کرمانشاه رونمایی می شود.

«افشین آزادی» با اشاره به نقش کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: آغاز جنگ تحمیلی در کرمانشاه بود و پایان آن نیز با عملیات غرور آفرین مرصاد رقم خورد.

 

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، بیش از ۱۲۰۰ بار بمباران شهر کرمانشاه و تقدیم ۹ هزار  و ۸۰۰ شهید در این خطه، گفت: بازگشت اولین کاروان آزادگان سرافراز  در ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ از طریق مرز خسروی در قصرشیرین صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از برگزاری مراسم شب خاطره آزادگان با شعر خوانی شاعران پیشکسوت و جوان کرمانشاه در جمع خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مردم ولایت مدار و شهید پرور و مسئولان استان کرمانشاه در روز (یکشنبه، ۲۷ مرداد) از ساعت ۱۷ در  سینما آزادی خبر داد.

 

آزادی، اعلام کرد: آئین رونمایی از کتاب « نام: سید رضا» که توسط رضا جمشیدی از نویسندگان توانای کشور نگاشته شده است؛ رونمایی می شود.

 

وی اظهار کرد: این کتاب از لحظه اسارت تا بازگشت سید رضا موسوی(اولین اسیری که از زندان نیروی های بعثی عراق گریخت) به رشته تحریر در آمده است.

 

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه این کتاب، تولید دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمانشاه است،  خاطرنشان کرد: این اثر ارزشمند حوزه ادبیات پایداری توسط انتشارات سوره مهر (هفت دوره ناشر برگزیده) منشر شده است.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه غدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه خطبه نماز جمعه اردبیل گلپایگان عید غدیر خراسان جنوبي روزنامه ها مراسم شب خاطره بازگشت آزادگان به کشور رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

مراسم رونمایی از کت مراسم رونمایی

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان