Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان آزاد می شوند.

«عبدالحسین سجادی» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: 10 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که جرم اکثر آنها عدم توانایی پرداخت مهریه و نفقه بوده در استان آزاد می شوند و به آغوش خانواده شان باز می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: یک میلیارد و 900 میلیون ریال میزان بدهی این 10 زندانی بود که از محل صندوق ستاد دیه پرداخت می شود.

 

سجادی با اشاره به اینکه 52 زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تاکنون از زندان آزاد شده اند، گفت: 3 میلیارد و 200 میلیون ریال میزان بدهی این افراد به شکایت بوده است.

 

وی افزود: در حال حاضر 67 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان بسر می برند که امیدواریم با کمک خیرین و بخشش شکات و کمک های ستاد دیه زمینه آزادی آنان فراهم شود.

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل خطبه نماز جمعه نماز جمعه خراسان جنوبي روزنامه خطبه های نماز جمعه شبستان یزد پرداخت مهریه جرائم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان

امیر طهماسبی گفت: با فرهنگ‌سازی لازم و جلب مشارکت پرسنل کادر و وظیفه جمعی یگان حفاظت زندان‌های تابعه استان در ماه مبارک رمضان پیرامون کمک به جشن‌های گلریزان در مرکز استان و شهرستان و همچنین مشارکت در پویش سهم من ۴۰، برابر اعلام یگان‌های تابعه، بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک توسط این نیرو‌ها جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون چندین نوبت برنامه‌های جمع‌آوری و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش‌های سهم من ۴۰، نذر رهایی بسیج و همچنین جشن گلریزان در استان فارس برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند